Ana içeriğe atla

Vinyl Yeni Mini Koleksiyonu!


Herkese tekrardan merhabalar!

Bir önceki Lisa ile Çay yazısında bu hafta her gün küçük küçük koleksiyonlar yayınlanacağını duyurmuşlardı. Interior koleksiyonuna ek olarak geç saatlerde hepsi Vinyl etiketli iki kombin yayınlandı. 

Normal koleksiyonlara kıyasla çok ucuz olan bu koleksiyondaki ürünlerin fiyatları 4 sd ile 9 sd arası ve bir adet sc ürün bulunuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Her gün azar azar koleksiyon yayınlanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?

Yorumlar

  1. Hepsini ayni anda yayinlasalardi keske. Bence bu durum tasarim ekibinin Corona'dan ne kadar cok etkilendigini gosteriyor. :/ Kotu bir durum.

    Urunlerin ucuz olmasi cok guzel. Eger Corona falan olmaaydi o elbise bir ihtimal 22 sd'ye satilirdi ve ben o kadara etmeyecegini dusunurdum. Beyaz ayakkabi hosuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. Ben yine çok sevdim. bts_fire aksine beyaz ayakkabıyı sevmedim bir tek :D Ve evet bende ilk gördüğümde içimden demiştim, normalde bu elbise 22 sd olurdu diye :D Ve bence yayınlandıktan sonra azar azar yada bir arada olması fark etmiyor. Zaten o kadar çok ürün geldi ki hepsini bir arada alamadım :D

    YanıtlaSil
  3. Ben ürünleri beğendim :) Elbise normal bi zamanda olsaydık bu kadar ucuz olmazdı kesinlikle :D Bu aralar o kadar çok ürün geliyor ki alıcak param kalmadı..

    YanıtlaSil
  4. Bence t-shirt güzel ve sc-dir Genel olarak ürünler güzel :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder