Ana içeriğe atla

It Girls Yeni Koleksiyonu!


Herkese merhaba!
Haftayı It Girls ile kapatıyoruz. Bu koleksiyon, Lisa'nın haber verdiği gibi önerilerimizden oluşan yeniden renklendirilmiş ürünlerden oluşuyor.



Fiyatlar son zamanlarda olduğu gibi yine epey ucuz. Stardollar ürünlerin fiyatı 5-14 Stardollar arasında değişirken kalan 9 Starcoins ürünün fiyatı ise 115-135 arasında değişiyor.

Siz bu koleksiyonu sevdiniz mi? Fikirlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın. Ayrıca blogumuzun üyelerinin yaptığı öneriler maalesef bu koleksiyonda yer alamamış ancak Lisa henüz bir bilgilendirme yapmasa da haftaya yeniden renklendirilmiş ürünler gelmeye devam edebilir. Bu yüzden önerileriniz varsa bizimle ya da Staff ile bu önerilerinizi paylaşabilirsiniz :) Herkese sağlıklı günler dilerim.

Yorumlar

  1. Ben biraz üzüldüm açıkçası çünkü hafta başı yine her zamanki yaptığım hatalardan biri olan fazlaca beklenti içine girmiştim bu koleksiyon ile alakalı ki le gibi
    Limitli ürünler de önerilmişti ben daha güzel ürünlerin gelebileceğini düşünüyordum o yüzden bu koleksiyon beni memnun etmedi tek böyle favori parça olarak chanel çanta diyebilirim oda o markayı sevdiğim için, benim yorumum bu şekilde umarım haftaya daha iyisi gelir

    YanıtlaSil
  2. Ben bu yeniden renklendirilmiş parçalar olayını sevdim. Bazı ürünlerin yeni renkleri çok daha iyi duruyor. Ve hiç koleksiyon çıkmamasından yada az parçalı koleksiyon yayınlanmasındansa bu şekilde devam etmelerini tercih ederim

    YanıtlaSil
  3. waaaaaowwwwwww bayıldım balenciaga çorap çizmelerin diğer renkleri aşırı coool olmuş.hele chanel çanta ve elbise fiyatları çok iyi aşırı beğendim

    YanıtlaSil
  4. Aslinda buraya bu corap cizmelerin pembesini atmistim. Full kombinini hatta. Bu kadar cok cizmeden gelmesini beklemiyordum. Stardoll'da bazi kuluplerde bu koleksiyonla alakali cok yorum gordum. Bazilari igrenc olmus dahi dedi. Keske sd'nin durumunu anlasalar. Ayrica o cizmelere ne kadar para harcamistik. Cikmasi bile mucize. O degilde siyah olan zayif doll'lar icin degil :D :D Duzeltirler mi yaa???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim son zamanlardaki en sevdiğim koleksiyonlardan biri oldu şahsen. Dediklerine aşırı katılıyorum, Stardoll'un topluluğunda aşırı toxic bir kesim var bence. Eleştirilecek milyon şey var evet, biz de eleştiriyoruz zaten ama şu anki durum bunlardan biri değil.

      Siyah olanın düzeltilmesini ben de çok istiyorum ama pek ümitli değilimm :D Umarım düzeltilir.

      Sil

Yorum Gönder