Ana içeriğe atla

Sohbet #3


Herkese merhaba!
Stardoll'da haftanın kapandığı cuma günlerini biz sohbet konularıyla devam ettiriyoruz :) Geçen hafta bu yazıda Begüm yorum yapanlar arasından çekilişle bir kişiyi kapak dollu yapacağımızı haber vermişti. Bu hafta kapak dollumuz blogumuzun en eski ve sadık okuyucularından bts_fire oldu. Gelecek haftanın sohbet konusunda da aynı şekilde yorum yapanlardan bir kişiyi çekilişle seçeceğiz. O yüzden özellikle anonim kullanıcılar nicklerini de yazabilirse çok güzel olur :)

Bu sohbet yazılarında konu sınırlandırması yok, istediğinizi yazabilirsiniz. Yeni yorumunuzla yeni konu açabilirsiniz. 

Bu haftanız nasıl geçti? Karantina sürecinde yeni yapmaya başladığınız şeyler var mı? Benim bu haftam verimli başlamıştı ancak dün Sims batağına düştüm :D Karantina bittiği zaman çıkarım herhalde.

Bu arada virüs çevremizde de gittikçe yaygınlaşmaya başladı. Arkadaşımın ailesinden biri yoğun bakımda, biri evde karantinada mesela. Kendi 1. dereceden akrabalarımdan birinin çalıştığı yerde enfekte kişiler çıktığı için işyeri ara verdi, tüm çalışanlar teste girdi. Hala sonuçları çıkmadı. Çabuk sonuç alabilmek için tek yol ünlü olmak gibi görünüyor. Ülkemizdeki vaka sayılarını söylemeye bile gerek yok. Her şeye rağmen morallerimizi yüksek tutmak zorundayız, bunun başka yolu yok gibi. O yüzden kafamızı farklı aktivitelerle doldurmak en iyisi. Bu hafta da dizi, film, müzik vs. aklınıza ne gelirse her türlü önerinize açığım :) Herkese sağlıklı günler!

Yorumlar

  1. bts_frie adına sevindim :) Ben hala aynı rutinde karantinaya devam ediyorum. Bazı arkadaşlarımla küçük tartışmalar yaşadım, içinde bulunduğumuz durumun gerginliğinden olsa gerek.
    Size The Weeknd'in yeni albümünü dinlemenizi öneriyorum, sevdiğim bir albüm oldu. Ayrıca bir belieber olarak Justinin son albümünü de öneriyorum. Yummy, Take It Out On Me, E.T.A, Intentions, Available favorilerimden.
    Ve bu aralar Stardollun çok ucuza eski ürünlerin yeniden renklendirilmiş versiyonlarını yayınlaması sebebiyle çok fazla ürün alıyorum. Hepsini kombinlemeye çalışmaktan muzdaribim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Weeknd'in albümünü ben de çok sevdim. Hem konsept hem de müzikal olarak son zamanlardaki en iyi işi bence :)

      Ay aynen ya, bu ucuzluk gerçekten müthiş oldu :D Ben artık Starcoins yetiştiremiyorum. Starcoins sistemi geldiğinden beri hiç bu kadar işe yaramamıştır :D

      Sil
    2. Yummuy'i bende cok severim. Ama Bieber'in en sevdigim sarkisi loveyourself ^-^ Uyumaya calisirken cok yardimcisi olurdu zamaninda.
      Bu arada son paragrafa katiliyorum. Cidden o kadar urun aldik. Acaba ne zaman kullanacagiz? Dolabimda,bu fotograftaki pembe coat'um gibi kaybolmazlar umarim :D

      Sil
    3. Geçen haftaki koleksiyonlardansa bu şekilde renklendirilmiş eski ürünlerin olduğu koleksiyonlar bence kat ve kat daha iyi. Umarım önümüzdeki haftalar yine önerilerden oluşan böyle güzel bir koleksiyon görebiliriz. :)

      Sil
    4. Evet hepinize katılıyorum, starcoins yetişmiyor ve dolapta kaybolmaması için ben bir odada sıralıyorum her gün bir ürünü alıp kombin yapıyorum sonra dolaba koyuyorum ama şuan aylarca sürebilir bu parçaları bitirmek :D
      Bencede, geçen haftakilerdense bunlar çok çok daha iyi.

      Sil
  2. stardoll Eymenn3 Nisan 2020 17:36

    Merhabalar! Bu hafta benim için biraz moral bozucu geçti. Kuzenime covid pozitif tanısı kondu. Biraz üzücü bir durum ama çok şükür ciddi bir problemi yok. Sadece ağır bir grip geçiyor gibi. -kendisi öyle söylüyor- Onun dışında hepimiz moralimizi yüksek tutmaya çalışıyoruz ki bağışıklığımız iyice düşmesin.

    Film olarak dün netflix'e Mean Girls gelmiş onu izledim bilmeyen yoktur zaten. Keyif verici oldu. Sena'ya katılıyorum The Weeknd yeni albümü çok güzel olmuş.

    Herkese iyi hafta sonları diliyorum, sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun. <3 Evet, kesinlikle üzücü bir durum ama ciddi olmamasına çok sevindim. Zaten %80 oranında hafif/orta ya da asemptomatik geçirildiği her yerde söyleniyor. İnşallah bir an önce atlatır kuzenin.

      Mean Girls'ü haber verdiğin için sana ne kadar teşekkür etsem az :D Her sene 3 Ekim geleneğim filmi izlemek. Şimdi bu akşam tekrar izleyeceğim.

      Sil
    2. Umarim hemen gecer ve iyilesir kuzenin. Gecmis olsun. ^-^ Dikkat et kendine...

      Sil
    3. Çok geçmiş olsun :(

      Sil
    4. Çok geçmiş olsun, umarım kuzenin en kısa zamanda iyileşir. Bu zamanda en önemli şey morallerimizi yüksek tutabilmemiz. ♡

      Sil
    5. Çok geçmiş olsun umarım çabucak iyileşir, moralinizi yüksek tutmaya çalışın :*

      Sil
    6. stardoll Eymenn4 Nisan 2020 19:45

      Hepinize çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Güçlü olursak atlatacağız bunu hep beraber <3

      Sil
  3. Yaa benim doll'umun yuzu niye boyle? :D Aglamaya hazir gibi :D Alt dudak ayri bir cumhuriyet kurmus :P Cok tesekkur ederim fotograf icin. ^-^ Bu pembe coat bize musallat olmus gibi hissediyorum. Haftaya kimde, ne tur kombin olacak acaba? :D

    Sokaga cikma yasagi gelmis. Hayirli ugurlu olsun. :/ Bence gec bile kalindi. Cogu ulkeyi gectik corona'dan. Umarim italya gibi olmayiz. Allah korusun. Ozlem sende dikkat et kendine. Panik yapma. Bu arada enfekte olanlara Cin'den gelen cabuk kitten yapilmamis mi? Eger yapilmadiysa cok sacma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başkalarrı ne kombin yapmış diye bakmayı çok seviyorum. Bu aralar kombin yapamama sıkıntısı çekiyorum, nedense kombinlediğim şeyler beni aşırı bunaltıyor ve direk sayfayı kapatıp çıkıyorum.

      Sokağa çıkma yasağı gelmiş ama 20 yaş altına. Bana pek mantıklı bir hareket gibi gelmedi şahsen. Zaten genel olarak 20 yaş altı dışarıda olmuyor. Çalışmak zorunda olan insanlar için bir şeyler yapılmalı bence. O insanlar daha büyük tehlike içindeler. :/

      Sil
    2. Bana da yasak gelmiş oldu :D İlk vakanın görüldüğü günden beri dairemizin kapısından dışarı adım atmamıştım zaten. Begüm'ün söylediği gibi bu yaş aralığının zaten şu an büyük kısmı evinde. Taksit taksit yasak koyuyorlar, bir toplu karantina yapamadılar ekonomik kaygılardan. Yazık bu ülkeye, en çok da çalışmak zorunda olanlara. Böyle bir ortamda insanın verimli ya da en azından kaygısız çalışması çok zor zaten.

      Sil
    3. Ekonomik ve siyası sıkıntılar yaşama oranımız az olsaydı keşke de herkese evden çıkma yasağı gelseydi. Yaşlılar ve çocuklar adına düşününce rencide edici gibi geliyor. Ama onların sağlığı için önemliydi, burada evimin önünde bir okul var ve daha geçen hafta bile çocuklar bahçesine gelip maç yapıyorlardı, bazıları yasak olmadığı sürece bilinçli davranmıyor maalesef..

      Sil
    4. Bende neden herkese ayni anda neden yasak koymadiklarini anlamis degilim. Durumumuz git gide kotulesiyor. Dunden beri polisler caddemizin onunu bos birakmiyor. Her arabayi kontrol ediyorlar. Sokaklar biraz bosaldi sanki yinede. :/ Ben ilk vaka oldugunda mecbur kursuma gitmistim. Kapandigini ogrendigimde bende o gunden beri disari cikmadim. Artik cikamam zaten :/ Sena'nin da dedigi gibi bilincli insan sayisi az ve bizi de etkiliyorlar. Umarim bir an once biter bu hastalik. Tek duamiz ve umidimiz bu.

      Sil
  4. Easter kombinim: prnt.sc/rsqx2c

    Style trial archive kombinim: prnt.sc/rsqx4m

    Sizce nasil olmus? Gonderdim ama keske gondermeden once burada paylasip fikrinizi alsaydim diye dusundum. Yinede paylasayim dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence güzel olmuş ben beğendim :) Ama ben style trial'ı anlamadım genel olarak. Kazananlara bakıyorum kombin değil de bazen fotoğraf olarak seçiyorlar herhalde. Kız sadece üst tarafını çekmiş alt tarafı belli değil ve kazanmış. Bence belli olmuyor kimi seçecekleri

      Sil
    2. Easter kombinine bayıldım çok tatlı olmuş! :))

      @Heytiki kesinlikle katılıyorum, Style Trial'da direk saçma sapan alakasız şeyleri seçiyorlar. Herhalde katılan herkes içinden kura ile rastgele bir seçim yapıyorlar. Diğer türlü başka açıklaması olamaz bence. :/

      Sil
    3. Meyra kombinlere bayıldııım, özellikle Easter inanılmaz tatlı <3 Umarım kazanırsın yarışmaları. Style Trial konusunda da aşırı haklısın Rumeysa, bildiğin fotoğraf/sahne yarışmasına döndü. Sadece kombin olmalı ve kuralları daha spesifik olmalı bence.

      Sil
    4. Easter kombinini çok sevdim, umarım kazanırsın. Ben pek katılmıyorum o yüzden kazananların nasıl olduğu hakkında bilgim de yok.

      Sil
    5. Aynen.. Bazen bos kombinler kazaniyor. Dun burada bir yarismanin altina yazmistim. Modadan cok sans isi diye. Tam olarak bunu kast ediyordum. Keske her sey adaletli olsa... Ama yapabilecegimiz bir sey yok. Bazilari hak ediyor, bazilari da dedginiz gibi rastgele seciliyor. O yuzden katilin ve sansinizi deneyin :* Sans isi bu.

      Sil
  5. Benim annemin servisinde birinde pozitif çıktı. Dolayısıyla diğer çalışanlara test yaptılar. Hepsinde negatif çıktı annemde de. Sanırım o kadın dışarıdan almış çünkü odalara maske, gözlük, tulum giyerek giriyorlar. Oradan kapması pek mümkün görünmüyor. Ancak bazı pozitif kişilerin sosyal mesafeyi korudum yine de bulaştı dediğini duydum televizyonda. Hatta 2 kişi. O yüzden endişeliyim :/

    Ben bu aralar Hay Day'e taktım. Bilmeyenler için çiftlik oyunu :D Oynayan var mı aranızda?


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım annene ve çalışanlara bir şey olmaz. Ben de gün boyunca annem için sürekli endişe duyuyorum. Keşke negatif çıkmış olsa bile o sırada çalışmış olanlara en azından 1 haftalık izin verselermiş. Bazen negatif çıksa bile sonradan pozitif çıkanlar oluyor, bu durumda birbirlerini olumsuz etkilememiş olurlardı.

      Hay Day'i ilk defa duydum, oynamadım hiç. :D

      Sil
    2. Umarım hepsi iyidir ve iyi de olurlar. Ben de dediğin gibi önlem ve sosyal mesafeye rağmen bulaşmış sağlık çalışanlarını okudum. Hatta bilenleriniz vardır, Dr Dodo diye bir fenomen var, kendisi oldukça genç ve sağlıklı bir doktor. Maalesef 2-3 gün önce test sonucunun pozitif geldiğini belirtti. Bu süreçte kimseyle temas kurmamış, sadece aynı odada bulundum diyordu açıklamasında. Şimdi günlük olarak güncelliyor takipçilerini ve okuduğum kadarıyla semptomları oldukça ağır geçiriyor. Umarım bir an önce herkes iyileşebilir, çok zor bir süreç.

      Hay Day'i 2013'ten beri falan arada indiriyor, 1-2 ay aşırı oynuyor ve sonra bir daha indirene kadar rafa kaldırıyorum :D 3-4 gün öncesine kadar aşırı oynama dönemimdeydim hatta ama şimdi Simpsons'ın oyununa taktım. Onunla uğraşmaktan çiftliğime vakit kalmıyor :)

      Sil
    3. İnşallah hepiniz için çok daha kolay ve hızlı geçer bu süreç. Çok zor gerçekten. Dr.Dodonun Corona olduğunu bilmiyordum şimdi hemen bakacağım neler paylaşmış.
      Hay Dayi bilmiyordum ben eskiden Facebookta bir oyun vardı onu oynuyordum, Farmville değil ama adını unuttum :D

      Sil
    4. Cok kotu ve riskli bir durum. Kendine dikkat et. Umarim Annen de dahil hic bir yakinina zarar gelmez. Benim bulundugum sehirede giris cikislar yasaklanmis. Ablam Kilis'te hemsire olarak calisiyordu. O da gelemeyecek. Onun sehrinde Allah'tan simdilik yok. Ama neler olacagini bilemeyiz.

      Dedigin oyunu ilk kez duydum. Cok oyun oynamam. Ama Sena'nin dedigi Farmville'yi biliyorum. Bizim ciftlik olmasin o? :D :D Bir aralar face'de o da cok modaydi. CafeLand ksgyfkgdu :D :D Yaslandik yaaa

      Sil
    5. @Begüm Valla bilmiyorum ki inşallah öyle değildir. Ama belirti tarzı bir şey yok şimdilik hiçbirimizde. Annemlerin servisinde haftada 2 gün 24 saat nöbet kalan 5 gün tatil yapmışlar. Böylesi daha iyi sanırım

      @Özlem Dr. Dodo'nun korona olduğunu senden duydum, bilmiyordum :O İnşallah hemen iyileşir. Doktor deyince Çapa prefesörü hayatını kaybetmiş, ona çok üzüldüm :(
      Aynı bende senin gibiyim ya Hay Day'de :D Hatta her oyunda öyleyim diyebilirim. Bir ara deli gibi Stardoll oynuyordum mesela şimdi giresim bile gelmiyor. Hay Day için de öyle. Bir oynuyorum, bir bırakıyorum :D Bu arada çiftlik tag'in ne ekleşelim ^^

      @Sena İnşallahh
      O Farmville sanırım öncüsü bu çiftlik oyunlarının 😂 ama benim ilk oynadığım çiftlik oyunu Hay Day, diğerlerini bilmiyorum ^^

      @bts_fire Sağ ol inşallah tanıdıklarımıza bir şey olmaz. Bakalım şu Nisan iyi geçse her şey daha iyi olur sanırım. Nisan ayı önemli diyorlar.

      Sil
  6. Partilere girebiliyor musunuz? Chrome'dayken donardi. Opera'dayim su anda ve girmiyor bile. Sizde nasil?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de giremiyorum :/

      Sil
    2. Gorevlerde fark ettim giremedigimi :D :D O kadar ki uzagim. Bir de hepsi cok fazla dolu. Aninda doluyorlar hatta. Biz niye giremiyoruz ki? :/

      Sil
    3. Ben Opera ile şimdi denedim ve girebildim. Yeni chat odası gelmiş belki onu güncellerlerken hata olmuştur :/

      Sil
    4. Evet belki ondan olmuştur bende girebiliyorum şuan

      Sil
    5. Olmuyo bende :/ Flash'da acik.. Her sey tamam ama acilmiyor. Cok da gerekliydi sanki. Hıh :/

      Sil
  7. Sarı leoparlı Interior hangi markanındı hatırlayan var mı bende onu önereyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Subcouture eğer 2019 sonu gibi gelenden bahsediyorsan

      Sil
    2. Aynen sub'undu. Paskalya tarzi mi alir sizce Lisa sadece? Ben blogta baska bir gonderiye oneri birakmistim. Coguda paskalya ya uygun tarzdaydi. Eger oyle degilse hic onlari onermeyin Ozlem :D :D dfsxja

      Sil
    3. Oh evet çok teşekkrüler :D

      Sil
  8. https://i.pinimg.com/originals/d9/b2/7c/d9b27c1f45869ece0276cbb9814b614a.jpg

    Şu interiorun adını veya markasını bilen var mı? Tam versiyonunu bile bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerek kalmadı, öğrendim. Maalesef LE'ymiş :((((((((

      Sil
    2. Oneri icin mi diyorsun? LE almayacaklar mi? :/ Limited yaziyordu gonderide. Ben LE'de alirlar diye dusunmustum.

      Sil
    3. Evet, çok istediğim bir interiordu ama LE olduğunu bilmiyordum. Öneri olarak gönderecektim. Ve maalesef limitli hiçbir şeyi kabul etmiyorlar öneride :(

      Sil
    4. Yanlis okumusum ya Ozlem. Limitsiz diyomus :D Gozum donmus :P :P hgsjwey

      Sil
  9. O kadar güzel şeyler getirdiler ki dayanamadım ss oldum :D Koronavirüsle uğraşmalarına rağmen bence çok tatmin edici şeyler getirdiler 😋 Ss olmuşken Archive mortal kiss'teki royaltylere 30 sd olan elbiseyi alacaktım. Dedim ki dur bazaara bakayım ve 31 sd'ye orjinal olanı buldum :O çok mutlu oldum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder