Ana içeriğe atla

Interior Koleksiyonu!



Herkese Merhaba!

Stardoll'da haftasonu olmasına rağmen bugün de interior koleksiyonu yayınlandı. İçlerinden bir tanesi teknik bir hatadan dolayı gözükmüyor. 

Aralarında benim önerdiklerim de olduğu için çok mutlu oldum.
Yeni gelen interiorlar hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın! :)




Royalty - Royalty Japanese Spring Interior 

 Starpoint Rewards - Crystal Cave 

Bu arkaplan önceden 50 levele ulaştığınız zaman 100sc ile alabildiğiniz hareketli bir interiordu. Kristal taşların üzerine parlama efekti bulunuyor.


Beastly -  Beastly Interior

Bu interior 2011 yılında Ingiliz kullanıcılara Beastly kulübüne katıldıkları zaman hediye olarak verilmişti.

Architecture - June Party Interior 

Architecture - Warsaw Square

Architecture - Ayers Rock

Yorumlar

  1. SENA shovturkiye12 Nisan 2020 23:41

    Arhitecture en sevdiğim oldu sanırım onu alacağım. Uzun zaman sonra karar verebildim :D

    YanıtlaSil
  2. Güzel interiorlar var son resimde warsaw olanı alacağım ihtimal güzelmiş onun haricinde teknik hatadan dolayı olmayan interiorü merak ediyorum inşallah düzeltirler, ben downtown 2013 interior ve Marc jacobs 2016 interiorün gelmesini çok istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Ilk interiora bakmadan japon temali diyebilirim zaten. Kiraz agaci cicekleri cok meshurdu oralarda. Ben en cok June party interior'i sevdim. Ama yetmedi mi interior? :D :D hjgkdcyjxz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder