Ana içeriğe atla

Paskalya Partisi! 🐰


Herkese Merhabalar!

Hepimizin evde olduğu bu zamanlarda blog adına Paskalya Partisi düzenlemeye karar verdik.

Düzenlediğimiz partide herkes paskalyaya özel giyinecek ve parti sonrasında blogda anket yayınlayarak herkesin partide paskalya temalı giyinmiş en beğendiği kişiye oy vermesini isteyeceğiz. 

Partinin zamanını herkesin müsait olduğu bir zamanda yapmak istiyoruz bundan dolayı yorumlarda herkes partiyi ne zaman yapmamızı istediğinizi belirtirseniz çok mutlu oluruz.

GÜNCELLEME
Partiyi sizden gelen yorumlar ile Cumartesi 8'de düzenlemeye karar verdik.

Başkaları katılmasın diye özel parti odası açacağız.
Partiye katılmak için  beni (ayselevi123) ve Özlem'i (kadish) arkadaş olarak ekleyip partiye katılacağım diye mesaj atarsanız özel parti açtığımız zaman size parti isteği yollayabiliriz.

Paskalya'ya özel giyinmeyi unutmayın! :)


Yorumlar

  1. SENA (shoturkiye)11 Nisan 2020 22:39

    Çok güzel düşünmüşsünüz. Hepimize eğlence çıkar gerçekten. Ben her gün girebilirim. Öğlen 3ten gece 4e kadar müsaitim :D

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten güzel düşünülmüş bir etkinlik olmuş ben gelmeyi çok isterim ne zamandır partiye gitmiyorum hep beraber gitsek süper olur ben her zaman müsaitim her gün yani sadece sabahları biraz fazla uyuyorum ama öğlen ve öğleden sonra akşam da dahil her zaman her gün müsaitim, kombin yarışması da ayrıca güzel olmuş tatlı güzel eğlenceli geçeceğe benziyor :))

    YanıtlaSil
  3. Ben hala partilere giremiyorum. Chrome'da da denedim simdi. Olmuyor maalesef :/ Siz bensiz yapin. Zaten benim 1.30 ile 5.30 arasi derslerim oluyor gunluk. Aksamlari ve gunes dogarken falan ders calisabiliyorum. Pazartesi bosum. Olursa gelebilirim derdim fakat dedigim gibi partilere girememem sknti. Sd'ye bir mesaj atayim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman senin mesajına cevap vermelerini bekleyelim, sorunu çözerler belki. Seni de görmeyi isteriz partide :(

      Sil
    2. Reklam engelleyicilerden dolayidir tarzi bir mesaj gonderdiler. Yeni baktim o dedikleri seye, kapattim engelleme butonunu. Simdi giriyor. Bugun ve yarin aksam 6'ya kadar bir planim yok. Bir tarih ve saat verirseniz ona gore kendimi ayarlayabilirim. Cuma gunu saat 2 ila 5 arasi dersim var. Haftasonu'da ayni sekilde. Cuma veya hafta sonu olursa bu saatler haricinde, bende katilabilirim. Aksam 8'den sonra demis bir kac kisi. 7.30 -8.00 civari olabilir benim icinde. Gunu fark etmez. Ama parti olduktan hemen sonra yatarim muhtemelen :D :D Ben aksam 9, sabah 3 arasi uyuyorum. Cogunluga ayak uydurup aksama dogru yapabiliriz.

      Sil
  4. Akşam 8'den sonra olsa daha iyi olur bence

    YanıtlaSil
  5. Akşam saatleri bana da uyuyor genelde ve çok güzel bir fikir olmuş! <3

    YanıtlaSil
  6. Hangi gün ve hangi saatte olacağını yine bu postun altında yayınlarız, 2-3 güne gelen yorumlara göre karar vermiş oluruz büyük ihtimalle. :)

    YanıtlaSil
  7. SENA shovturkiye16 Nisan 2020 19:41

    Bence olur alarmımı ayarlayıp size de mesaj atayım :*

    YanıtlaSil
  8. Acilen tavsan kulanklari bulmaliyim jsgyzjtyu :D :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder