Ana içeriğe atla

Interior Koleksiyonu!


Herkese merhaba!
Geçen gün bu yazıda ilkini duyurduğumuz ve Lisa'dan devamının geleceğinin haberini aldığımız tekrar yayınlanan interiorlara yenileri eklendi. Interiorlar yine 6 adet ve sadece katalogdan görülebiliyorlar. Interiorlar önerilerden seçilmiş, hatta blog okuyucularımızdan Mira'nın çok istediği Harrods interioru da aralarında yer alıyor :)


Interiorların fiyatları 20-75 Stardollar arasında değişiyor.

Harrods - Escalator Entrance

Mortal Kiss - Winter Mill High 

Starpoint Rewards - Pier Interior

Subcouture - Subcouture SS16 Interior

Beastly - Beastly Interior

Nelly - Nelly Space


Siz ürünleri sevdiniz mi? Benim fikrim moda ürünlerinde oldukça inen fiyat barajının interiorlarda anlamsızca yukarıda olduğu yönünde. Interiorların da aynı şekilde ucuz olduğunu görmek isterdim. Ayrıca 3. resimde görebileceğiniz Pier, Starpoint ödülüyle verilen bir dekorken satışa çıkarılmasını epey yersiz buldum.

Son olarak, bu interiorların devamının geleceğini unutmayın. Önerilerinizi Lisa'nın son blog yazısının yorum bölümüne veya Stardoll'un Bize Ulaşın bölümüne gönderebilirsiniz. Burada yorumlarda da önerilerinizi görmeyi çok isteriz, çünkü eğer Royalty klübünde geçen haftaki gibi bir öneri konusu açılırsa kullanıcı adlarınızı paylaşarak önerilerinizi orada da paylaşacağız. Sağlıklı günler!

Yorumlar

  1. Yaa elim ayağım titriyor heyecandannn çok mutluyum yıllardır beklediğim hayal ettiğim isteğimin gerçekleşmesi beni çok mutlu etti tam uyuyacaktım ama sabahtan beridir hangi interiorlar geldi diye bakıp çıkıyordum son 4 yada 5 saat hiç gitmemiştim dedim uyumadan bi gireyim sonra yataktan zımba gibi kalkıp zıpladım resmen böyle bir mutluluk böyle bir heyecan yok cidden çok mutlu oldum şimdi diceksiniz delirdin mi sen kızım bi interior için seviniyorsun ya cidden ben bu harrods interiörüne aşık olmuştum böyle yürüyen merdivenli hareket ediyor filan ben 2012 de bu oyuna başladım yıllardır bu odayı hep görünce karşıma çıkınca alamadım zamanında diye pişmanlık yaşardım çok gururluyum gözlerimden kalp fışkırdı görünce o derece yani hatta fake hesaptan bile sürekli önerdim harrods interior 2012 please filan diye o derece manyaklık benimkisi siz düşünün yani neyse çok konuştum biliyorum ama yılların özlemi birikmişliği bu güne kısmetmiş stardoll da benim için hangi ürün gelse bu odanın yerini asla tutamaz çok seviyorum 2 tane daha alıcam :D bide mortal Kiss winter mill high school interior onu da ben önermiştim gelmesine çok memnun oldum size bişey diyim mi ne varsa eskilerde var valla 2010 ve 2012 arası bence bu oyunun çok iyi zamanlarıydı mortal Kiss mağazasını çok seviyorum hatta sizinle ilginç bilgi paylaşmak istiyorum zamanında mortal Kisste pin brosch varya o sc ye satılmış vay be cidden süper, özlemcim sana katılıyorum bu arada o 3. İnterior varya o neredeyse biz onu bedavaya aldık ya duruyor bende hala o 20 sd ye satılması ve katalogda yer alması gereksiz ya çünkü bir sürü güzel interior var son olarak sizleri seviyorum bunu demek istedim ve interior önerisi olarak dolce and gabbana shopping interior 2012 efsanedir tavsiye ediyorum gelirse efsane bişey olur süper ya cidden eskiye yönelik ürünler gelmesi harika ne varsa eskide var güzel olan, sizleri seviyorum iyi geceler hoşçakalın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar çok istediğini bildiğim için gelmesine sevindim ben de :) Ben dekorun hareketli olduğunun farkında bile değildim, hareketli olanı ayrı olarak satılan yürüyen merdiven sanıyordum.

      2008-2012 bu oyunun zirve dönemleri, bir daha o şatafatlı günlere dönüşü zor bence :D Acaba bir 5-6 yıl sonra da biz -tabii Stardoll olursa- bu yılları özleyecek miyiz? :) Biz de sizleri seviyoruz, kendine dikkat et <3

      Sil
    2. Çok içten yazmışsın valla ben mutllu oldum :D hiç böyle sevindiğim bir şey olmadı şu oyunda. Ama benim sormak istediğim o merdiven hareket mi ediyor :O

      Sil
    3. Teşekkürler canım evet hareket ediyor ben aldım süitimden de inceleyebilirsin :*

      Sil
    4. Sana bir şey diyeyim mi hareket ettiğini duyunca ben de ss olup aldım çok güzel bir dekormuş ^^

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Buda dediğim dolce and gabbana shopping interior 2012 beğendiklerimden hemen linkini yükledim atıyorum size

    https://hizliresim.com/3JGUI2

    YanıtlaSil
  4. Horrods ile mortal kiss dekorunu cok sevdim. Bu arada haklisin. Moda urunleri ucuzken neden interior'lar onlara gore pahali bende anlamadim. Sd'de degilim su anda ve yanlis gormuyorsam harrdos 75 sd. Bence sacma bir sekilde pahali. Stardoll ne yapacagini sasirmis gibi ucretler konusunda. :/

    YanıtlaSil
  5. Ben bi konuya açıklık getirmek istiyorum bu harrods interior 2012 de mağazaya geliş fiyatı zaten 60 sd idi.
    Yani pahalı bir ürün zaten yıllar sonra gelip 75 sd olması normal üzerine 15 sd eklenmiş değerli bir ürün yani bu zamana kadar hareketli interior olayı stardollda yoktu hareketli tek interior bu oda o yüzden değerli,aşık oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LE'nin hareket eden nehir dekoru var, tek değil benim bildiğim kadarıyla. Gelen bütün interiorlar pahalı zaten, biz onu garip buluyoruz :( Sonuçta moda ürünleri maksimum 10 Stardollar gibi fiyatlara satışta, dekorda da aynı politika izlenebilirdi bence :)

      Sil
    2. Aynen doğru daha ucuz olsaydı hepimiz için daha iyi olurdu mesela mortal Kiss winter mill high school interior 2012 zamanında 15 sd ye gelmiş stardoll iki katı fiyatına satıyor 30 sd yapmış pahalı tabi diğer interiorleri daha ucuz yaparlar inşallah

      Sil
  6. Beklemekle iyi yapmışım. Bunlar öncekilerden daha iyi bence. Ama çok pahalılar Harrodsa o kadar sd verir miyim bilemiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder