Ana içeriğe atla

It Girls Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhaba!

Stardoll'da bugün önceden yayınlamış ürünlerin yeniden renklendirilmiş versiyonlarından oluşan bir koleksiyon yayınlandı.
Koleksiyonda limitli ürünlerinde yeniden renklendirilmiş halleri bulunuyor.
Bu sıralar gelen çoğu koleksiyonlarda bu kadar neon renk kullanmaları bana artık sıkıcı gelmeye başladı. Bazı ürünlerin neon rengi olması hoş ama her türlü ürüne yakışmadığını düşünüyorum. Normalde fiyatları daha yüksek olsa almayacağım ürünlerin çoğunu uygun fiyatlı oldukları için aldım.

Ürünlerin fiyatları 3 sd ile 8 sd arasında, 9 adet sc ürünü bulunuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?




Yeniden renklendirilmiş limitli ürünlerin orijinal halleri;

Balenciaga Hood daha önce 2017 yılında yayınlanan LE koleksiyonunda herhangi bir ürün alınımında ücretsiz olarak verilmişti. Bundan dolayı bu ürün satılınabilir değildi. 


Chained Baggy Pants 2017 yılında Antidote koleksiyonunda bulumuyordu. 


CD Trousers 2018 yılında   Antidote koleksiyonunda bulumuyordu. 


Balenciaga Bag 2019 bahar ve sonbahar aylarında yayınlamış olan LE koleksiyonunda farklı renkleriyle bulunuyordu.


Yorumlar

  1. Bu hafta hiç güzel ürün gelmedi ama cuma günü bir nebze de olsa güzel bir kapanış yaptılar bence. Özellikle çantayı görünce çıldıracak gibi oldum çünkü diğer renklerine bayılıyordum ama bazarda çok pahalıydı. :D Balenciaga botlari da çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. Sohbet kısmı olucak mı bu hafta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın biraz gecikmeli oldu ama yayınladım bu haftanın konusunu :)

      Sil
  3. Haklisin. Neona fazla yapisildi sanki :D Ben balenciaga canta, ayakkabi ve LE esarbi sevdim. Birde bot fena degil ama rengini sevemedim. Keske daha guzel bir renklendirme yapsalarmis. Bastan savma gibi olmus. Cogu urun Billie'ye itafen gibi :D :D

    YanıtlaSil
  4. SENA shovturkiye18 Nisan 2020 14:29

    Bende mor pantolonu görünce aynı şeyi düşündüm, sıktı gerçekten bazı ürünlere yakışmıyor. Ve Balenciaga çantayı görünce çok şaşırdım. Le gelmesi artık şaşırtmayacak demek ki.

    YanıtlaSil
  5. çokkkk iyi bu koleksiyon bayıldımmmmmm

    YanıtlaSil
  6. Balenciaga çanta ve neon korseye aşık oldum fiyatları inanılmaz iyi stardoll fiyatlarla iligli he rgeçen gün beni daha da çok şaşırtıyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder