Ana içeriğe atla

Lisa ile Çay - Paskalya Güncellemesi


Herkese merhaba!
Bu haftanın Lisa ile Çay yazısı bugün yayınlandı. Yazının Türkçe çevirisi aşağıda:

"Selam Bebekler!

Bu hafta Paskalya'yı kutluyoruz ve ben hepimiz güncel olaylarla mücadele ederken sizlerin neler bekleyebileceği hakkında birkaç güncelleme yapmak istiyorum.

Tasarım departmanımızın büyük kısmını da içeren birkaç Stardoll ekip üyesi hala yok ve sağlıklarına kavuşmaya odaklandıkları belirsiz gelecek süresince öyle de kalacaklar. Ekibimiz koronavirüs ve dünyada olan her şeyle yüzleşirken bizler geçen haftanın Lisa ile Çay'ında öğrendiğiniz üzere farklı şekilde koleksiyonları deniyoruz. İlerlediğimiz gibi bunu yapmaya devam edeceğiz ve umarız geçen haftanın farklı tipteki koleksiyonlarını ve geçen yıllara throwbackleri beğenmişsinizdir. Yani bu hafta; pazartesi, çarşamba ve cuma 3 yayından ziyade günlük olarak birkaç kombin görmeyi bekleyebilirsiniz.

Bu yılın Paskalya'sına gelince, bu yıl muhtemelen gerçek hayatta olacağı gibi şatafatsız bir şey olacak, ama Paskalya ile ilgili yarışmalar için Yarışmalar sayfasına göz attığınızdan emin olun. Ve sırf biz şu an güvenli fiziksel uzaklaşmayı uyguluyor ve seyahat etmiyoruz diye bu dollumuzun da yapamayacağı anlamına gelmez! Biz sizin dekore etmeniz için bazı Suit interiorlarını tekrar yayınlıyor olacağımız ve bu tatilde belki de bazı Paskalya yumurtalarını saklayacağımız için bir gözünüz katalogda olsun! Interiorları tekrardan yayınlamamız için çok istek alıyorduk ve ben sizin bu hafta ek olarak yayınlanmasını istediğiniz limitsiz interior önerilerinizi yorumlarda görmek isterim!

Son olarak, umarız herkes iyidir ve kendini de iyi hissediyordur. Ellerinizi yıkamaya ve bölgenizdeki bilim ve tıp otoritelerinin önerdiği kılavuzları takip etmeye devam edin.

Size sanal olarak sarılıyorum!
Lisa.Stardoll"

Duyuruya gitmek için bu linke tıklayabilirsiniz.

Eğer Lisa'ya önerileriniz varsa yazmayı unutmayın. Önerilerinizi burada da paylaşırsanız çok seviniriz! Herkese iyi günler.

Yorumlar

  1. Özlemcim ve begümcüm harrods 2012 de gelen odayı sizde önerebilir misiniz aşko tek ben önersem getirmezler özlem de seviyormuş o odayı o yüzden dedim :))

    YanıtlaSil
  2. Bu hafta daha çok Interiorları göreceğiz galiba. Ben eskileri hatırlamıyorum o yüzden bir öneri yazamayacağım

    YanıtlaSil
  3. Limitli diyede altini cizmis Lisa :D :D Umarim bir an once sagliklarina kavusurlar.

    Bir kac interior birakiyorum buraya. LE olanlarda LE yaziyor. Bazilari Tribute'dan. Yesillik agirlikli sectim paskalya'ya uysun diye. Sevdiginiz varsa arasindan secebilirsiniz ^-^

    https://prnt.sc/ru6zn5 -> Bu LE
    https://prnt.sc/ru70je -> Bu tribute
    https://prnt.sc/ru70mt -> Bu da tribute
    https://prnt.sc/ru70qc -> Yanlis bilmiyorsam bu da LE fakat paskalya tarzi degil :D
    https://prnt.sc/ru70vx -> Bu tam paskalya :D Ama sd yayinlarsa tutmaz gibime geliyor.

    Iclerinden sevdiginiz varsa yollayabilirsiniz. Benim tribute'lar hosuma gitti ama onlarda cok sade gibi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limitsiz diyor

      Sil
    2. Harrods interior 2012 ve high school mortal Kiss bu ikisini beğenirsen önerebilir misin merdivenli olan çok güzel hareket ediyor

      Sil
    3. Ay ben bayıldım!! Özellikle D&G, Downton (yoksa LE mi sdahfjaha) ve Balmain interiorları harika, paylaştığın için çok teşekkürler Meyra <3 Limitli olanları öneremiyoruz ama :/

      Sil
    4. Yaa ben limitsizi nasil limitli olarak okudum bilmiyorum :D :D Rica ederim. ^-^

      Sil
  4. https://hizliresim.com/0JSy4d
    bu hangi markaaaa? lütfen lütfen önerin özlem ablaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limited Edition, şu resimden görebilirsin: http://souristar.com/img/big/le_2.jpg

      Sil
    2. adı ne bu interiorun acaba? :)

      Sil

Yorum Gönder