Ana içeriğe atla

It Girls Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Haftanın kapanışını yine It Girls markasına gelen yeniden renklendirilmiş ürünlerle yapıyoruz. Bir önceki koleksiyon gibi bu koleksiyonda da limitli ürünler bulunuyor.

Ürünlerin fiyatları 4 sd ile 9 sd arasında, 7 adet sc ürünü bulunuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)





Kullanıcı adıyla beraber koleksiyon hakkındaki yorumlarını yazanlar arasından bir kişiye çekilişle It Girls koleksiyonundan beğendiği 30 sdlik dilek listesi ürünlerini hediye edeceğim. (Blogda aktif olarak yorum yapanlar arasından çekiliş yapılacaktır.) 

Çekiliş 26/04/2020 tarihinde sona erecektir.

Ürünleri dilek listenize eklemeyi unutmayın! ♡


Kazanan shovturkiye oldu. Ödülü verildi!

Yorumlar

  1. Yine bir sürü neon renk var. Ama genel olarak baktığımda çok çok kötü gözükmüyor. Montları beğendim beyaz olanı çok hoş. Balenciaga çantalardan da yeşili için pek emin olamadım belki almam bile. Erkekler için fazla ürün var bu sefer, güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. Omg wawww botları gördünüz mü harika subdan 600 sd gibi fiyatlara satılıyordu gelmesi çok mutlu etti ya güzel duruyor

    YanıtlaSil
  3. montları beğendim o beyaz elbisenin orijinal haline 36 sd verdiğim aklıma gelince içim acımadı değil.ben bu koleksiyonu beğendim genel olarak neon kıyafetler hariç :)

    YanıtlaSil
  4. Çok fazla model olmasa da bu koleksiyonu beğendim ben :) Hele montlara aşık oldum galiba çok saçma.. Sanırım renkler beni cezbetti :D
    JBloveirem

    YanıtlaSil
  5. İdare eder aman aman değil bence ama güzel şeyler de var :D
    heytiki

    YanıtlaSil
  6. kullanıcı adım evaandreanne
    en beğendiğim ürün kesinlikle deri takım oldu

    YanıtlaSil
  7. İnanamıyorum gözlerime ya O deri ceket LE markasınınmış 7 sd vay be bu günleri de mi görecektik :D

    YanıtlaSil
  8. waaaowww bune ya bayıldım çok güzel herşey stardoll

    YanıtlaSil
  9. SENA shovturkiye25 Nisan 2020 00:11

    Ben yeniden renklendirilen koleksiyonlara bayılıyoruum. Buna da bayıldım, sanırım almayacağım 2-3 parça var. Montun orjinal turuncu halini alıp daha giymemiştim :D Artık her renginden olacak. Bu elbise, Le ürünler, botlar... Yani bu kadar ucuza göreceğim aklıma gelmezdi. Çok iyi bir şans bence ss olamayan kullanıcılar için. Erkekler için çıkan seçenekler de çok güzel, hatta o kadar güzel ki onlar için olan kazakları da alacağım. Neonlara farklı renkler katmaları da gözümden kaçmadı :D Başarılı bence

    YanıtlaSil
  10. Daha sd'ye girmedim. Yarin saat 10 civari girerim muhtemelen. Ramazandan dolayi uyku saatlerimi degistirdim. Sd'ye giris saatlerimde dahil :D O yuzden ilk kez buradan goruyorum koleksiyonu. Pembe ve turuncu renk pantolonlar ilk renklendirilmis koleksiyondada vardi yanlis hatirlamiyorsam. Pembe canta, kirmizi ve beyaz botlar, beyaz sub'un renklendirilmis kabani ve siyah deri takim hosuma gitti.

    Katiliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Turuncu pantolona bayıldım ayrıca fiyatlar da çok uygun. Şu dönemde iyi koleksiyonlar pek çıkmasada ne yalan söyleyeyim fiyat ve görüntü olarak çok iyi bir koleksiyon çıkarmışlar. katılıyorum: maddi123melek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder