Ana içeriğe atla

Sohbet #6


Herkese Merhabalar!

Bu hafta Sohbet konumuzun kapak dollu heytiki oldu.

Gelecek haftanın sohbet konusunda da aynı şekilde yorum yapanlardan bir kişiyi çekilişle seçeceğiz. O yüzden özellikle anonim kullanıcılar nicklerini de yazabilirse çok güzel olur.
Ek olarak seçtiğimiz kapak dollarına küçükte olsa hediye yolluyoruz. :)

Bu sohbet yazılarında konu sınırlandırması yok, istediğinizi yazabilirsiniz. Yeni yorumunuzla yeni konu açabilirsiniz.

Cuma günü Ramazan ayının ilk günüydü. Ramazan ayına girmemiz düzeninizi etkiledi mi?
Bu bu hafta kendime her gün 7 saat ders çalışma hedefi koyduğum için sabah 7 de kalkıp 8 de derse oturuyorum, mümkün olduğunca bu düzenimi bu şekilde korumak istiyorum.
Sizin kendinize koyduğunuz hedefler var mı?

Ayrıca blogda Ramazan ayına özel herhangi bir etkinlik oluşturmamızı ister misiniz? İsterseniz yapmamızı istediğiniz şeyleri yazmanız yeterli. 

Herkese güzel hafta sonları diliyorum! :)

Yorumlar

  1. Tebrik ederim heytiki doll'un ve suitin çok hoş gözüküyor. :)


    Benim için ramazan ayı düzenimi kötü yönde değil iyi yönde etkiledi. Sahura kadar uyuyup sahur için uyanıp tekrar yatıyorum. Böyle yazınca biraz yorucu gibi gelebilir ama gece saaat 4'e kadar uyanık kalmaktan daha iyi diye düşünüyorum. Ve gece erken yattığımdan sabah da erken kalkabiliyorum. O yüzden biraz mutluyum.

    Ders konusunda bu hafta sen beni çok güdüledin Begüm o yüzden çok teşekkür ederim. :D Senin kadar uzun saatler olmasa da ben de her gün masanın başına oturup ders çalıştım ve konularımı yavaş yavaş bitirmeye başlayınca güzel bir ferahlık hissettim. Ya da vicdanım rahatladı. :D

    Onun dışında kızlar inanamayacaksınız ama (en azından ben inanamadım) bu hafta bazaarda gezerken 2 sd'ye Fendi çanta buldum.. top-up geldikten sonra da iyice bazaar bağımlısı oldum. Stardoll'a girdiğimde sadece bazaara bakıyorum diyebilirim.

    Herkese güzel hafta sonları! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Senin için çok sevindim ara sıra düzen değiştirmek faydalı olabilir eğer diğeri çok yorduysa. Sana da yaramış, sevimdim :)
      Ben bazaarda hiç ucuz bir şey bulamıyorum :D Hep ortalama fiyatlar, keşke ben de denk gelsem :D

      Sil
    2. Uyku düzenin düzgün olması bence insanın daha dinç olmasını sağlıyor ondan bende elimden geldiğince erken yatıp erken kalkmaya çalışıyorum.

      Ders çalışmaya teşvik ettiğim için çok mutlu oldum. Bende de ders çalışmayınca kendimi çok kötü hissediyorum ondan şuan düzenimi kurmuşken elimden geldiğince sürdürmeye çalışıyorum. :))

      Bende arada bazaara giriyorum ama hiç ucuz ürünlere rastlayamıyorum, gerçekten şanslıymışsın. :D

      Sil
    3. SENA shovturkiye26 Nisan 2020 00:40

      Ders çalışma düzeninize sevindim kızlar. Benim için Ramazan düzenimi bozdu diyebilirim. Spor yapıyordum ama bugün, dün yaptığımda nefes nefese kaldım yarım bırakmak zorunda kaldım. Dün sahurda az yemiştim tümm gün mide ağrısı çektim. Ve yediklerime dikkat ediyordum, şuan tabiki çok fazla dikkat edemiyorum. Yani biraz alt üst oldum, gerçi her ramazan böyle oluyor.

      Fendi için çok sevindim Eymen. Bende bazaarda çok ucuz şeyler buluyorum gerçekten. Bir kaç sene önce bende 2sdye Dolce Gabbana elbise bulmuştum. Bu aralar internette çok vakit geçirmeyeyim diye bazaardan uzaklaştım.

      Ve ben her zaman gece kuşuydum, o yüzden uyku düzenim aynı kaldı. Her zaman geç uyurum ve sadece erken kalkmam gereken günler erken kalkarım, mutluyum :D

      Sil
    4. Yaa su sansinizdan banada gelsin yaaa :D :D Ama son zamanlarda baya satis yapiyorum. Hemde bayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D gdsvufch Ama hic denk gelemedim 2 sd/sc'ye guzel urunler. Hayirli ramazanlar dilerim :)

      Sil
    5. Ben de hiç satış yapamıyorum neredeyse yayın gönderdiğim haldeee :D sanırım tek şansım vardı onu da kullandım galiba kızlar hahahah

      Sil
    6. Cidden satış yapmak çok şans işi. Ben facebookta kullanıcıların çoğu ürünü değerlerinin kat kat fazlasına satabildiklerini gördüğüm için şansımı denemek amaçlı yükseğe koyuyorum bazen gerçekten satıldıkları oluyor. Sizinde koymanızı öneririm :D

      Sil
    7. Ben de superstarken hep birkaç ürünü yüksek fiyatlara koyuyordum, arada cidden iyi fiyatlar gittiği oluyordu :D Bir keresinde günlük görevimde ürün koymak var diye 20-30 SD'ye aldığım saçma sapan bir boyun maskesini fiyatla uğraşmamak için hızlıca 600'den satışa koymuştum. Ve o ürün satıldı kızlar :D

      Bu arada düzenini koruyabilenleri tebrik ediyorum :D

      Sil
    8. ayyy şu an dediğiniz şeyi deniyorum kızlar gayet yüksek fiyata bazı ürünleri koydum umarım satılır merakla bekliyorummm :D :D

      Sil
    9. Ozlem :o 600'e nasil sattin jsdgkajxz Gidip tum urunlerimi gozden gecireyim :P :P

      Sil
    10. Ben hiç şanslı değilim koysam da alınmaz bence :D

      Sil
  2. Öncelikle çok teşekkür ederim ^^, hiç beklemiyordum :D Hediyeler de çok güzeldi sağ olunn♥♥♥

    Benim günlerim hiç iyi geçmiyor. Birkaç gün önce kardeşimle hasta olduk maalesef. Kardeşimin ateşi çıktı, benim de mideme ağrı, kasılma ve bulantı vurdu. Hafiften benim de ateşim çıkınca, evimizde de yaşlı dedem olunca annem bizi karantinaya almaya karar verdi. Çünkü ben 14 gün önce diş randevuma gitmiştim. Yani korona mı emin değiliz tabi ki çünkü nefesle ilgili bir sıkıntı veya kuru öksürük hiç olmadı. Yani anlayamadık şu an düzeldik ama belirsizlik de kötü. Maske takmadan odadan çıkamıyoruz ve ne kadar zormuş o maskelerle nefes almak. Sağlıkçıları daha iyi anladım. Yani saçma bir dönemdeyim ve sinirlerim çok gergin :/ İşin saçma tarafı bunlar olmadan 2 gün önce de dedem kusmuştu. Sonra benim mideme spazmlar girmeye başladı. En son gün de kardeşim kustu. Ama şu an hepimiz iyiyiz. Bu neydi anlayamadık. Siz neler yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduklarıma çok üzüldüm, umarım evde kimsede ciddi bir sıkıntı yoktur. Belkide mevsim değişiklerinden dolayı hastalanmış olabilirsiniz. Umarım tekrar kimse hastalık geçirmez, çok geçmiş olsun. ❤️🙏🏻

      Ben genel olarak bu hafta kendimi derslere verdim. :)

      Sil
    2. SENA shovturkiye26 Nisan 2020 00:34

      Tebrikler Heytiki. Ve yaşadıklarına çok üzüldüm. Belkide yediğiniz bir şey dokunmuştur hepinize. Umarım corona veya ciddi bir şey yoktur. Haberlerini bekliyoruz

      Sil
    3. Çok geçmiş olsun umarım sadece soğuk algınlığı falandır. Dikkat edin kendinize. ❤

      Sil
    4. Tebrik ederim :)

      Bu olay bizim evde 2-3 seneye bir olurdu. Biri hasta oldugunda psikolojik olarak digerlerimizde etkileniyorduk. Bir tek annem saglikli olurdu. Bizede corba falan yapardi surekli. Havalarda degisiyor. Dikkat et kendine :*

      Sil
    5. Geçmiş olsun, umarım şu an her şey yolundadır. Hepinizde mideye vurmuş, belki yediğiniz bir şeyle alakalıdır. Kızların da söylediği gibi mevsim geçişindeyiz, onunla da ilgili olabilir. Bizim evde de benzer durumlar olmuştu, ne kadar stresli olduğunu anlayabiliyorum. Umarım hepiniz iyisinizdir ve her şey yolunda devam edecektir <3

      Sil
    6. Hepinize çok teşekkür ederim :) Annem midem için gastrit ülser tarzı bir şey olabilir dedi yine de baktırmak lazım. Bakalım şu korona bitsin midemi kontrol ettireceğim

      Sil
  3. Bütün gece uyumuyordum zaten ramazan başlayınca bu durum iyice fenalaştı bütün gece stardoll oynuyorum fena kaptırdım
    Kullanıcı adım evaandreanne
    Nloğu yeni takip etmeye başladım ve kendimi bu sayfada görmeyi çok isterim
    Bütün stardoll sevenlere ❤❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stardoll'da zaman geçirdikçe daha da fazla zaman geçiresi geliyor insanın. Çok kaptırmamak en iyisi. :)
      Ayrıca aramıza hoşgeldin umarım yorumlarını daha sık görürüz. 😊❤️

      Sil
    2. SENA shovturkiye26 Nisan 2020 00:31

      Hoşgeldin bende aynı şekildeyim gerçekten :D

      Sil
    3. Aslında bayadır oynuyordum ama insan evde kalınca stardoll daha bir çekici oluyor insanın çıkası gelmiyor ayrıca küçüklüğümü hatırlıyotum hep oynarken

      Sil
    4. Hoş geldin, aramızda seni de görmek çok güzel <3

      Sil
  4. Üniversite sınavına mı çalışıyorsunuz kızlar? ne güzel 7 saat baya iyiymiş ben tıp okuyorum ama yurttan eve dönünce çalışmak çok zorlaştı ben 4 saat çalışsam iyi diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben üniversite sınavına çalışıyorum, bazen 7 saat az bile geliyor. Nedense kendimi sürekli yetersiz hissediyorum. :D
      Tıp gerçekten çok zor bir bölüm, kolay gelsin. :)

      Sil
    2. Ben de kpss çalışıyorum. Sanki hiçbir çalıştığım yetmiyormuş gibi geliyor bana da. :D

      Hepimize kolay gelsin. :)

      Sil
  5. Benim iki gundur uyku duzenim Ramazan'dan dolayi bozuldu. Sahurlarda cok bir sey yiyemiyorum ve halsiz oluyorum. Bugun ki online dersimin yarisinda ciktim hatta. Gozumu acamiyorum. Bundan sonra daha cok yiyecegim :D :D

    12.sinifta bazen gunluk 12saate ciktigim zamanlar oluyordu ders calisma knusunda. Bu senein ilk aylarinda belki yine calismisimdir fakat artik oyle degil. Yarindan itibaren yeni bir duzen koyacagim. Bakalim nasil olacak. Umarim senin gibi calisma saatlerime donebilirim. :)

    Stardoll'a gelirsek koleksiyonlar cok bunalticiydi. Ben renklendirilmis urunlerden bunaldim. Stardoll'un elinde olan bir durum degil ama gercekler bu. Vinyl konusuna deginmeyecegim bile :D En sevdigim son koleksiyon olmustu. Onuda blogta cekiliste kazanmisim zaten :) Cok tesekkur ederim tekrardan. Stardoll'a eskisi kadar cok giremiyorum artik. Canim istemiyor. Onceki hafta bir grupta ibs yarismasi icin giriyordum. Kombin falan hazirliyordum. Ama artik o da kalmadi. Kendimi cok bunalmis ve cok yorgun hissediyorum. Sanirim aciktim :D Dun sahura kadar uyanik olmama ragmen ablam sahuru hazirladigi sirada uyudum. Canim yemek dahi yemek istemedi. Fakat simdi aciktim. Hapinize hayirli iftarlar dilerim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Ramazana girince artık sabahları kendimi kalktığım zaman daha halsiz hissetmeye başladım ama sabah çalışmaya başlayınca günüm daha verimli geçiyor gibi hissediyorum.

      Benimde canım hiç Stardoll'a girmek istemiyor. Hem artık hiç etkinlik yok hem de doğru düzgün görebildiğimiz bir koleksiyon. Stardoll oynayan çok yetenekli grafik çizerler var, keşke onların hazırladıkları koleksiyonları bizlerle paylaşsalar. Hem çizerler için hem de bizim için çok güzel olur. :/

      Sanada hayırlı iftarlar ♡

      Sil
    2. Yaa kıyamam :D Bence kendini zorla iyi beslenmek için, çalışmanı direkt etkiler çünkü :( İkinize de iyi çalışmalar

      Sil
  6. Üniversitede hangi bölüm istiyorsunuz kızlar bu sene hazırlananlar,ben de giricem de bu sene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilkent - Grafik Tasarım veya İletişim Tasarım istiyorum. Önceden bölümüm dildi ve Antalya Üniverstesi'ni kazanıp gitmiştim ama okumaktan vazgeçip yeniden hazırlanmaya karar verdim. :D

      Sen hangi bölümü istiyorsun? :)

      Sil
    2. Antalya'dan bizim sınıfa gelen arkadaşlarım vardı (ingiliz dili) ve hepsi çok şikayet ediyorlardı öğretmenlerden, zorluğundan vs. O yüzden dil bölümünü niye bıraktığını şimdi daha iyi anladım. :)
      Umarım istediğin bölümü kazanırsın. ❤

      Sil
    3. Hayırlısı olsun güzel bir bölüm istiyorsun bence :)
      Ben de Boğaziçi turizm ya da pdr istiyorum bakalım inşallah yüksek puanlı olduğu için B planı olarak ege üniversitesi pdr istiyorum

      Sil
  7. Selaaam :) Bol bol çalışma konuşulmuş, ben de devam ettireyim. 1-2 hafta önce Ruby Granger diye bir studytuber keşfettim. Kanal adından da anlaşılacağı gibi Potterhead bir kız. Genel anlamda çalışmayı ve düzeni abartılı düzeyde tutsa da çok tatlı bir kız olduğunu düşünüyorum. Ayrıca Hermione'nin Hogwarts'taki ilk yıllarını idolize ediyor, yani dersten kafasını kaldırmıyor diyebilirim. Kızın 15 saat ders çalışma videoları var, bir de bu video başlıklarına "gerçekçi" gibi kendisiyle çelişen sıfatlar eklediği için çok ilgimi çekiyor. Bayağı bir videosunu izledim ve şimdi bırakamıyorum :D

    Benim okulum vizeler için ödev sistemine geçti. Şimdi ben de onlarla boğuşuyorum, bir yandan da kendime vakit ayırmaya çalışıyorum. Yukarıda bahsettiğim Ruby bu ödev sürecinde çok yanımda oluyor çünkü kendisinin 15 saatlik çalışmasının çoğu essay yazmak ve essay planı oluşturmak üzerine :D Stardoll'a gelirsek, Superstarlığım bittiği ve oyunda yapacak bir şey bulamadığım için oyundan iyice uzaklaştım. İlgi çekici bir şey olmuyor oyunda benim için bu sıralar. Umarım böyle gitmez :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic bu tur videolar ceken birini gormemistim Ozlem. Beraber calismayi amacliyor anladigim kadariyla. Bir saat once canli yayin yapmis. Ona baktim. Yaklasik 1 saat falan surmus. Bazi yayinlarida 2 saat. Bu fikir hosuma gitti. Bazi kisiler cikip su kadar saat calisin falan diyor ama yaptiklarindan dahi emin olamiyorum. Ama kiz hem kendisi calismak icin hemde baskalarina ornek olmak icin boyle bir sey yapiyor. Sevdim bunu.

      Stardoll'dan uzaklasmamizin sebebini koleksiyonlara bagliyorum. Ki bu en buyuk olasilik bence. Ama yapacak bir seyde yok maalesef :( Onun haricinde Pillow Challenge yarismasi cok hosuma gitti. :)

      Bu arada bir sey soracagim. Senin ve Begum'un onerdigi urunler bir cok kez koleksiyonlarda yayinlandi. Stardoll royalty kulubu haricinde bizim onerebilme gibi bir imkanimiz varmi? Yani dogrudan stardoll'a mesaj atsak ilgilenirler mi? Eger ilgilenirlerse urunun ismini mi yazip yolluyorsunuz yoksa ekran goruntusu falan mi aliyorsunuz?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu kızı çok merak ettim birazdan araştıracağım, güzel bir fikir bence 15 saat mesela o çalışıyor sen de onunla çalışıyorsun yani sanki o sana böyle bir motivasyon bir ışık sağlıyor ne güzel deneyeceğim sonra buradan yazacağım etkili olacağına inanıyorum ben :) teşekkürler

      Sil
    4. Meyra bizde genel olarak önerilerimizi e posta yoluyla öneriyoruz. Ben genelde istediğim ürünlerin ismi yerine direk resimlerini atıyorum hatta, daha kolay oluyor bence. Sende e posta ile isteklerini yazabilirsin, sadece royalty üyelerin istediklerini getirdiklerini sanmıyorum. :)

      Sil
    5. Tesekkur ederim :) Koleksiyonlar cok bunaltici. Le urunude gelince itgirls'e, bende bir atayim dedim. :D

      Sil
  8. SENA shovturkiye27 Nisan 2020 23:43

    Dediğim gibi dengem bozuldu. Vallahi ne zaman düzene girecek diye bekliyorum sadece. Stardoll bu ara beni de sıkmaya başladı. Aç olunca yapacak bir şeyde bulamıyorum, gücüm olmuyor.

    YanıtlaSil
  9. Ramazan başladığından beri uyku düzenim bozuldu sahura kadar uyumuyorum çünkü kalkamazsam diye uykuma güvenemiyorum çok uykucu olduğum için :D stardoll a 1 haftadır girmiyorum şimdi de bloğa baktım ilk var mı değişen şeyler neler geldi diye yokmuş yine değişen tek şey hiçbir şeymiş maalesef :( sıkıcı stardoll bu ara baya ya zaten yorumları okudum herkes şikayetçi iyi ki girmemişim evde delirmeye ramak kaldı bakalım hayırlısı sefa doğanayın da dediği gibi bu Yaz anca TV den denize bakarız, hayırlısı ya korona bitsin de can güvenliği önemli :) bu arada yukarıda baktım herkes sınava hazırlanıyormuş vay be ben de gireceğim bu sene mezunum bakalım ne olucak konular da azaldı ama matematik bir türlü düzelmiyor :( ben de edebiyat Türkçe kasıyorum bu aralar hadi hayırlısı, oruç halsizlik yapıyor kafam Bi mayhoş oluyor mat çalışacak hal kalmıyor böyle olunca da, bu arada bloğu beğenerek takip ediyorum Bi tavsiyem var blogla alakalı benim ben mesela kombin yapmayı seviyorum çok böyle arada kombin yarışmaları da olabilir bence blogda tabi müsait olduğunuzda mesela bu fikir nereden aklıma geldi derseniz partide yapmıştıkya geçen o baya eğlenceli olmuştu mesela onun farklı bir versiyonu olarak yapılsa jüri de begüm ve özlem olsa muhteşem olur :))) öyle işte bir de aşk101 1 sezonu 1 günde bitirdim elite izlemekten vazgeçtim tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde kombin yarışmaları düzenlemeyi çok istiyoruz ama çok az katılım geliyor, öylede pek zevkli olmuyor bence. :(
      Bende Matematik için kardeşimden yardım alıyorum ama ertesi gün konu kafamdan uçup gidiyor. Bu sene istediğim bölüme gitmek için benimde iyi bir Mat yapmam gerekiyor umarım sınava kadar halledebiliriz. :)

      Sil
  10. prnt.sc/s7dxj8

    Kizlar yukarida pillowchallenge icin yaptigim kombinim var. Cogunlugu yastiktan bir kacida baska dekorlardan, bazi urunlerden gardirobumdan olusuyor. Sizce nasil olmus? Yollamali miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim Meyra, yollayabilirsin bence :):)

      Sil
    2. Çok güzel olmuş. Ayrıca benim tasarımımı kullanmanda çok hoşuma gitti :D

      Sil
    3. Tesekkur edderim. Ama ben cok kararsiz kaldim. Sanirim degistirecegim. :/

      Sil
    4. prnt.sc/s7vtzt

      Simdide biraz degitirip bunu yaptim ama bu seferki daha kotu oldu :D :D Yarin deneyip atacagim artim bir tane :D :D

      Sil
    5. Ben ikisini de beğendim diğer yapacağınıda merak ediyorum :D

      Sil
    6. Begum nasil begendin? :D :D 2.'sinde ne bulduysam giydirmisim gibi gorunuyor :D Moralim fena halde bozuktu. Senin yorumunu gornce gulumsettin beni. Tesekkur ederim :*

      Sil
  11. Kızlaaaar hottest design fashion deneyeyim dedim Hello Kity ifadesi olan bir tasarımım var eğer boş vaktiniz olursa oylarsanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler. :)

    Yıllardır git gellerle bu oyundayım ilk defa deneyeceğim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarımın çok tatlı olmuş, gördükçe oylamaya çalışacağım umarım kazanırsın :)

      Sil
    2. Senin gibi güzel bir tasarımcıdan bunu duymak çok mutlu etti. Teşekkür ederim çok profesyonel bir şey değil ama denedim işte. :)

      Sil
    3. Bende hemen bakacagim. Gecenlerde denemistim bende fashion'u. 200 kez yenilemede 2 tane tasarimimim cikmisti. Oysaki 30-40 tane satmstim. Fashion'a kolay diyorlardi ama bende ters tepmisti. Umarim kazanirsin :*

      Sil
    4. Bana da öyle olacak galiba Meyra, akşamdan beri oylamaya giriyorum 20 kere çıktım ya da çıkmadım o kadar yani. Ki bir sürü aldım sattım vs. Neyse hayırlısı olsun, bu da böyle bir girişimdi işte. :D

      Sil
    5. Banada birisi en zorunun moda olduğunu söylemişti :D Takı veya dekor denediğin zaman daha çok çıkıyor genelde.

      Sil
    6. Öyleymiş galiba çünkü dekor oylamasına bakıyorum kendime duvar için aldığım şeyleri (5 tane falan), modadan daha fazla görüyorum ki modaya çok para harcadım.. Bilseydim yapmazdım...

      Sil
    7. Ben de sürekli yeniliyorum ama hiç denk gelmedin daha. Neye göre çıkıyor anlamadım ama aklıma geldikçe tekrar bakacağım :/ Umarım kazanabilirsin.

      Sil
    8. Çok teşekkür ederim ama gerçekten hiç denk gelmiyor ben bıraktım kardeşime yeniletiyorum sürekli fakat 3 kere falan çıkıyorum en fazla. Hiç umudum kalmadı. :(((((

      Sil
  12. SENA shovturkiye30 Nisan 2020 16:23

    Bu yarışmalara katılmak için sadece tasarlamak mı gerekiyor yoksa kendimize almamız ve bazaarda satışını yapmamız mı gerekiyor kızlar

    YanıtlaSil
  13. Biraz geç oldu ama ben de Pillow Challange'a bu şekilde katıldım:
    http://www.sdcdn.com/camera/514/998/514998170.jpg

    Kombini hazırladığım gün sosyal medya homofobiyle çalkalanıyordu. Edilen küfürler ve en çok da bazı arkadaşlarımın düşünce yapılarını görmek çok canımı sıkmıştı, ben de birdenbire bunu yapmaya karar vermiştim. Üstünde uğraşmadığımı kabul ediyorum ama o an içimden tamamen LGBTQ+ hakkında bir resim yapmaya çalışmak geçiyordu :))

    Bu arada bu kombini yapıp kaydettikten sonra arkadaşlarımı ziyarete gittim ve Meyra da bu gelinliği giyiyordu hoş bir tesadüf olarak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D Bir kulupte guzellik yarismasi vardi. O aciklanacakti. Doll'umun yuzunu falan ortaya cikarsin diye onu giydirmistim :D :D Seninki cok cok guzel olmus ama. Bende bugun oglen yeniden bir tane yapip gonderdim ama insta'da etiketleyip paylasmadim. Mecburi degildir diye dusundum.

      LGBTQ konusu kisiden kisiye cok degisiyor. Benimde farkli goruslerim var. Mesela biri bana "LGBTQ+ hakkinda bir yuruyus duzenleyecegiz sende katil bize" tarzinda bir sey soylese katilacagimi sanmiyorum. Fakat cikip biri onlari rencide eden bir sey soylerse de sesimi yukseltirim hakaret eden kisiye karsi. Ben sosyal medya'yi sadece doll'um icin kullaniyorum. O da face ve insta'dan ibaret zaten. Insta'ya da aylik giriyorum :D O yuzden hic denk gelmedim. Sadece kim kardashian Turkiye'ye baya laf atmis ve Ermeni'leri savunmustu. Insta'ya bu yuzden uzun bir sure sonra ilk kez dun girip beyaz koltukta oturdugu beyaz gecelikli bir fotografina yorum yapmistim bu konuda. Hatta baya kizmistim. Cogu Turk yorum yapmis. Yorum sayisi 1 milyon olmus hatta. O kadini ve kocasini Taylor olaylarindan oturu pek sevmezdim. Taylor'a baya atip tutmuslardi. Gecenlerde de isin gercek yuzu ortaya cikti zaten. Simdi ise hic sevmiyorum. Ayoooollll dedikoduuuuuuuu :D :D

      Sil

Yorum Gönder