Ana içeriğe atla

Interior Koleksiyonu!


Herkese yeni bir haftadan merhaba!
Bu haftanın açılışını benim bildiğim kadarıyla bir ilkle yapıyoruz. Bugünün koleksiyonu tam olarak dekor koleksiyonu değil, çünkü ürünleri birleştiren ortak bir marka yok. Onun yerine eskiden yayınlanmış ve artık olmayan 6 farklı bahçe temalı interior tekrar katalogda yayınlandı. 


Koleksiyonun fiyatları 20-30 Stardollar arasında değişiyor ve sadece katalog üzerinden erişilebiliyor.

Furry Friends - Summer Garden Interior

PPQ Cream Label - PPQ Jardin D'Hiver Interior

Off-White Tribute - Off White Wood Interior

Mortal Kiss - Mortal Kiss Forest Interior

US Home 2015 - Home Interior

Bird's Eye - Green Lawn Interior


Siz koleksiyonu sevdiniz mi? Ben geçen hafta olduğu gibi bu hafta da aralarına yenilerinin eklenme ihtimalinin olduğunu düşünüyorum. Sizin eski mağazaların interiorlarından gelmesini istedikleriniz var mı? Bizimle paylaşmayı unutmayın! :)

Yorumlar

  1. Muhtemelen dekor urunleride gelecek yakin zamanda. Bu interiorlar arasindan en sevdigim Mortal Kiss temali olandi. Digerlerini zamaninda gorup almamistim. Hala da almak istemem acikcasi :/ Mortal Kiss interior'unu alacagim sanirim.

    YanıtlaSil
  2. Ben PPQ nun Interiorunu sevdim. Tek hatırladığım ise Birds Eyeınkisi. Ama biraz daha bekleyeceğim belki daha güzelleri gelir diye almayacağım.

    YanıtlaSil
  3. merhaba. hızlı resimden size interior atsam hangi mağaza olduğunu bulmama yardımcı olur musunuz?
    :) seviliyorsunuz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana at buradan ben bulurum

      Sil
    2. Merhaba, tabii ki olmaya çalışırız :) Çok teşekkürler, sizler de :*

      Sil

Yorum Gönder