Ana içeriğe atla

Paskalya Partisi Anketi! 🐰


Herkese Merhabalar!

Daha önce bu yazıda belirttiğimiz gibi paskalya temalı bir parti düzenledik. Gelen herkese yeniden çok teşekkür ediyoruz, elimizde olmayan bazı aksaklık ve hatalar olsada çok eğlenceli vakit geçirdik.
Umarım bir sonraki parti düzenleyeceğimiz zaman aynı sıkıntıları yaşamayız. :)

Paskalya kombin yarışması için katılan herkesin ekran görüntüsünü aldık, oy verirken size yardımcı olması içinde resimleri ekledik. 
Kazanana dilek listesinden ürün yollayacağız.
Anket 2 gün sonra sona eriyor. :)

Özlem ve ben bu yarışmayı düzenleyenler olarak birlikte resim çekindik. :D



 Yarışmacılarımız;








Ek olarak partiden bir kaç kereyi buraya eklemek istiyorum. :)















Anket Sonuçları;

Kazanana mira12305 oldu, ödülü verildi!

Yorumlar

  1. Öncelikle parti fikri için Begüm'e, sonra da katılan herkese çok teşekkürler 🐰 Benim için inanılmaz keyifli bir anı oldu, umarım en kısa zamanda tekrar yapabiliriz. Sosyalleşmeden tamamen uzak olduğumuz bu zamanlarda ayrı bir keyifli geldi bana. İyi ki varsınızz <3

    Ayrıca ankette başarılarr. Hepiniz çok şıktınız, oy vermekte çok zorlandım :D

    YanıtlaSil
  2. SENA shovturkiye18 Nisan 2020 23:36

    Çok teşekkürler bende çok eğlendim. Umarım yeniden yaparız :* Şuan oy vermeyeceğim çünkü kendime mi versem sizden birine mi bilemedim :D Bencede herkes çok şıktı.

    YanıtlaSil
  3. Bir dahaki sefere atıştırmalıklarımı hazır edip katılmayı düşünüyorum.D maalesef mısırlarım yanıyor mu derken puffin puffinliğini yapıp sayfayı yenilemiş.D tekrar girmeye çalışsam da başaramadım... Ancak geçirdiğim sürede bile çok eğlendim, sizin gibi güzel insanlarla tanıştığım için çok mutlu oldum.D Yakın zamanda bayramdır şudur budur varsa yeniden toplanalım, ben çoook güzel vakit geçirdim çünkü... Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de tanıştığımıza çok sevindik, umarım bir dahaki partide daha da konuşma fırsatı bulabiliriz :) Parti fikirlerine açığız :D

      Sil
  4. Harika olmustu benim icinde. Son bir ayda gecirdigim en guzel aksamdi. Kombinler gercekten cok guzel olmustu. En guzel olana verecegim. Dekor urunumde fena durmuyormus :D :DBol sans dilerim :)

    Bu arada beni Allah'in her vakti bannlayan sd'ye selamlarimi iletiyorum ^-^

    YanıtlaSil
  5. Keşke İnternetim beni engellemeseydi de daha çok vakit geçirebilseydim sizinle stardolldan nefret ettim akşam ya partiye girmemi engelledi oda dolu diyip durdu halbuki dolu değil sistemin hatası işte internette sıkıntı vardı, özlemcim ve begümcüm kafanızı ağrıttıysam tekrardan özür diliyorum, bu arada emoji fotoğrafları epey eğlenceli ve komik olmuş çok beğendim benim gözlere bak kaymış gibi çok komik çıkmış :DDD
    Bu arada herkes çok şıktı kime vereceğimi şaşırdım doğrusu :))

    YanıtlaSil
  6. Parti gerçekten çok eğlenceliydi, uzun zamandır bu kadar güldüğüm olmamıştı herhalde. Çok teşekkür ederim hepinize, iyi ki suitleri gezerken Begüm'ün tanıtımını okuyup bu bloğu keşfettim, iyi ki varsınız hepiniz. <3

    YanıtlaSil
  7. SENA shovturkiye19 Nisan 2020 17:15

    Bende en beğendiğim kişiye oy verdim ama çok zorlandım bilesiniz :D

    YanıtlaSil
  8. Çok eğlenceliydi gerçekten vaktin nasıl geçtiğini anlamadım bile :D Herkes çok güzel olmuştu ben de beğendiğim kişiye verdim :D

    YanıtlaSil
  9. Herkese katıldığı için tekrardan çok teşekkür ederim! :) Çok eğlenceli vakit geçirdim, sizin de benim kadar eğlendiğinizi bilmek beni çok mutlu etti. Bir sonraki düzenleyeceğimiz partide umarım hiçbir aksaklık olmaz ve daha çok katılımcı olur. :))

    YanıtlaSil
  10. Oy ve ödül için çok teşekkür ediyorum, herkese ithafen almış olayım bu ödülü ve oyları çünkü herkes gerçekten çok şıktı tekrardan teşekkür ediyorum :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder