Ana içeriğe atla

Interior Koleksiyonu!


Herkese merhaba!
Yeni bir interior koleksiyonuyla tekrardan beraberiz. Bu, bu hafta içerisinde gelen 5. interior koleksiyonu ve içerisinde Begüm'ün önerileri de yer alıyor.

Fiyatlar 20-60 Stardollar arasında değişiyor.

 Architecture - Medieval Castle

Pet-a-Porter - Cat Mansion

Otherworld - Otherworld Interior 2 Air Castle

Evening Falls - Evening Falls Attic

Special Offer - Sao Paulo Interior

Special Offer - Sao Paulo Night Interior

Siz bu konuda ve gelen interiorlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda buluşalım.

Son olarak, hafta sonu interior yayınlanmaya devam edecekler mi şimdilik bilmiyoruz ancak devamı muhtemelen gelecektir. Önerilerinizi Lisa'nın son blog yazısının yorum bölümüne veya Stardoll'un Bize Ulaşın bölümüne gönderebilirsiniz. Eğer interiorun adını bulmakta zorlanıyorsanız resmini Stardoll'un e-posta adresine de gönderebilirsiniz. Burada yorumlarda da önerilerinizi görmeyi çok isteriz, çünkü eğer Royalty klübünde geçen haftaki gibi bir öneri konusu açılırsa kullanıcı adlarınızı paylaşarak önerilerinizi orada da paylaşacağız. Sağlıklı günler!

Yorumlar

  1. SENA (shovturkiye)10 Nisan 2020 17:05

    Special Offerınkini beğendim ama o sanırım bedava bir üründü. Special Offer olduğuna göre. Otherworld bende zaten vardı. Ya sc üründü yada bedevaydı aldığımda. Ya ben tümü yayınlandıktan sonra karar vereceğim galiba. Şuan seçemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. İstanbul'un gece ve gündüz olduğu interiorun özel bir ismi var mıydı? Direkt İstanbul desek anlarlar mı acaba? Interiorun ismini bilen biri yazarsa çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar hala var. Suit shoptan interiorlara bakarsan gorursun :*

      Sil
    2. Cevabın için çok teşekkürler <3 ama farklı interiorlardan bahsediyoruz sanırım. ben 2018'de windows on the world ile gelen, arkada ortaköy cami ve köprü görünen istanbul interiorundan bahsediyorum (gece ve gündüz olarak vardı). Onlar suit shopta yok maalesef :/

      Sil
    3. Şu an internette görsel olarak bulamadım ama bende gündüz hali varmış, onun adı "WOW Ramadan Turkey Interior DAY" :) Suite shopta birkaç ay önce hala satılıyordu galiba ama şu an yok evet :(

      Sil
    4. Çok teşekkürler, Özlemciğim <3

      Sil
  3. Benim cok icime sinmedi. Bence cok interior yayinlandi :D Ne zaman bitecekkk??? :D Special offer'lari sevdim sadece ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder