Ana içeriğe atla

Mezuniyet Partisi! 👗👔


Herkese merhaba!
Hepimizin evde olduğu ve bin bir çeşit vakit geçirme yöntemine başvurduğu bu enteresan günlerde bu kez bir mezuniyet balosu düzenleyelim istedik. Partimize katılmak için mezun olmaya da diplomaya da ihtiyacınız yok ;)

Düzenlediğimiz partide herkes kendi mezun oluyormuşçasına özel giyinecek. Parti sonrasında ise blogda bir anket açıp okuyucularımızın temaya uygun giyinen en beğendikleri kişiyi seçmesini isteyeceğiz. Tabii ki en çok oy alan kişiye sürprizlerimiz olacak.

Parti gelecek hafta herkese uyan bir tarih ve saatte düzenlenecek. Bu sebeple size uygun gün ve saatleri yorumlarda belirtirseniz çok seviniriz. Ortak bir karar alındıktan sonra blogda tekrar bir tarih duyurusu yapacağız.

Parti özel olacağı için katılmak isteyen kişilerin eğer birbirimizde ekli değilsek bana veya Begüm'e arkadaşlık isteği göndermesi ve partiye katılacağını buradan ya da özel mesajdan belirtmesi gerekiyor.

Hepinizi bekliyoruz! 


Güncelleme:

Parti 01.06.2020 tarihinde 22.30-23.00 civarında başlayacak! Konsepte uygun giyinmeyi unutmayın. Partide görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. Diplama olmadan mezuniyet bayılırımmm, şimdiden çok heyecanlıyım katılmayı sabırsızlıkla bekliyorum xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saati eklemeyi unutmuşum ben de herkese uyan saate uyarım

      Sil
  2. SENA shovturkiye21 Mayıs 2020 16:57

    Ahh sonunda geldi parti zamanı :D Sizle olacağız tekrardan ve yeni arkadaşlarla birlikte. Harika olacak. Tabi ki katılıyorum canlarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada herkesin uygun olduğu gün ve saate uyarım

      Sil
  3. bennn de istiyorummmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  4. Ben yarından sonra akşamları müsait olurum büyük ihtimalle, yine çok eğleniriz umarimmm

    YanıtlaSil
  5. Yaa ben mezuniyetime katilamamistim :(( Beni dusunup yaptiginizi biliyorum :* Seviyorum sizi adminlerim :D :D Aksam olabilir. Oruc bitiyor zaten. Oyuzden 8.00 -8.30 civari herkes icin uygun olabilir. Aksam yemeginden sonraya denk geliyor sanirim. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21.00'dan sonrası daha iyi olmaz mı?

      Sil
    2. Bana iki saat dilimi de uyuyor, genele göre karar verelim

      Sil
    3. Aksam saatleri oldugundan benim icin sorun yok. Zaten oglen ve ikindi derslerim oluyor. Gittigim kurstan bir kac sehirdeki hocalar birlesip bir ders plani yapti. O yuzden gunluk 2 farkli hocayla derslerim oluyor. Aksam saatleri uygun olabiliyorum yine. 8-9 benim icin fark etmez.

      Sil
  6. Bu sefer hangi saat olursa ben de geleceğim herkes için akşam saati uygun galiba, bana da olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana uymasına çok sevindim, özellikle senden haber bekliyordumm. Bir tek Mira kaldı, ona da özelden sorunca tarih ve saati yazacağım

      Sil
  7. Bana da her saat uyuyor canımın içi, çoğunluk akşam saatleri demiş bana uyar yani, zaten özledim sizi bu parti çok iyi olucak bu hafta biraz artif olamadım da, seviyorum sizleri ❤️

    YanıtlaSil
  8. Harikaaa mezuniyet partisi fikri süper kesinlikle katılmak istiyorum. Ben partilere katıldığımda flash player çok kasıyor bazen yanıt vermiyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Çözebilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır, adını not aldım <3 Bu sorunu sanırım hepimiz yaşıyoruz, özellikle de partiye bir sürü kişi aynı anda girince. Tek çözümü Flash'ın kaldırılması :D

      Sil
  9. Bana her saat uyar.
    Parti başlasın!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  10. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=109611734103887&id=100051651826513 Yeni bir içerik dizisine başladım hepiniz bakarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kez de buradan teşekkür etmek istiyorum, çok güzel ve özel bir jest oldu. Yeteneklerini ve ilgi alanlarını iyice görebileceğimiz için çok heyecanlıyım <3

      Sil
  11. SENA shovturkiye27 Mayıs 2020 19:02

    Geleceğiim ♥ Rümeysa çoğu kişi o sıkıntıyı yaşıyor maalesef. İnternet ayarlarından flash engelli mi değil mi ona dikkat et, geri kalanı maalesef bizden kaynaklı değil

    YanıtlaSil
  12. Ya bayıldımm. Bende katılacağımm

    YanıtlaSil
  13. Parti için kontenjanımız doldu, herkese teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder