Ana içeriğe atla

Vinyl Yeni Mini Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!
Yeni bir haftaya normalden çok geç yayınlanan Vinyl koleksiyonu ile başlıyoruz. Geçen sene pazartesi günü bu zamanlarda koleksiyon geciktiği zaman ilk Tribute mağazası yayınlanmıştı ondan dolayı bugünkü beklentim sonunda güzel bir Tribute koleksiyonu gelecek yönündeydi fakat Vinyl'i görünce hayal kırıklığına uğradım.
Her ne kadar bu koleksiyonu görmek beni üzmüş olsada Stardoll'un yine önerilerimden bir parça seçmiş olmasına sevinmedim desem yalan söylemiş olurum.

Ürünlerin fiyatları 8 sd ile 13 sd arasında, hiç sc ürün bulunmuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?

Ürünün orijinal hali I.AM.GIA markasına ait.



Koleksiyondaki çantayı daha önce öneri için markalara göz atarken görmüştüm ama geçmişe bakmama rağmen asla hangi markada gördüğümü hatırlayamıyorum. Eğer bulursam eklemesini daha sonra yapacağım. :)


Yorumlar