Ana içeriğe atla

Stardoll Blackout


Herkese Merhabalar!

Şuan dünya gündeminde ırkçılığa karşı olan protestoyu Royalty kulübündeki bir kullanıcı Stardoll'da da desteklenmesi ve farkındalık yaratması adına "Stardoll Blackout" konusu açarak Cuma günü tüm Stardoll üyelerinin siyah renk giyinmesini önermiş ve bununla ilgilide bir Starblog yazısı yayınlamıştı. O yazıya buraya basarak gidebilirsiniz.
Royalty kulübünde oluşturulan bu konuya Lisa'da cevap vererek katılmak isteyen ve siyah kıyafeti olmayan üyelere dilek listelerine koydukları zaman  belirilen siyah kıyafetleri yollayacağını söylemişti.



"2010vampire: Hey Millet. Ben Reese ve ben bir Starblogger'ım. Birkaç saat önce, Stardoll'a 5 Haziran Cuma günü Stardoll Blackout yapılmasını isteyen bir blog yazısı gönderdim. Bunun nedeni, dünyada ve ABD'de meydana gelen saf kaos.

Şu anda ABD'de siyahi uluslararası bir öğrenciyim ve çok korkuyorum. İnsanlar kızgın, insanlar zarar veriyor, insanlar öldü. Irkçılık, yabancı düşmanlığı ve homofobi ideolojisine karşı savaşmaya devam etmeliyiz. Nefret ideolojisine.

Stardoll'un blog yayınımı yayınlayıp yayınlamayacağını bilmiyorum ama bu Stardoll'un katılması gerektiğini düşündüğüm bir şey. Stardoll pek çoğumuz için kaostan bir kaçış, ama bu hepimizden daha büyük.

HAZİRAN 5. STARDOLL BLACKOUT. SİYAH KIYAFETLER GİYİNİN; Mağazda katologlarda mevcut olan kızlar için the Basics Bow Dress Black (135 SC), ve erkekler için the Fudge (Boys) Basic T-shirt (45 SC) öneriyorum.

Lisa.Stardoll: Ne kadar güzel bir fikir! Birisi katılmak istiyor ancak siyah kıyafetleri yoksa, yukarıda belirtilen eşyaları İstek Listenize koymanızı ve bana bildirmenizi rica ediyorum ve size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım."

Bugün Stardoll bunların üzerine herkese önceden yayınlanmış 6 ürünün yeniden renklendirilmiş siyah versiyonlarını hediye etti.



Ayrıca bu konuda bir kaç gün öncede Starblog ve diğer sosyal platformlarında yazı yayınlamışlardı. O yazıya da buradan ulaşabilirsiniz.

Stardoll'un bu tür olaylarda sessiz kalmaması ve desteklerini göstermesi tüm üyeler için örnek alınacak bir davranış.


Ayrıca bu kampanyayı imzalayarak destek verebilirsiniz


Verilen ürünlerin orijinal versiyonları;







Yorumlar