Ana içeriğe atla

Sohbet #15


Herkese merhaba!
Bu hafta Sohbet konumuzu biraz erkene almak istedim. Hafta sonu aramızdan ayselevi123, bts_fire, tehlikelibebeDressyMissCrazy ve mira12305’in de dahil olduğu milyonlarca aday YKS sınavına girecek. Sınavda hepinize başarılar diliyorum, istediğiniz sonuçlarla buraya geri geleceğinize inancım tam. Sınav senenizde bile bizi yalnız bırakmadığınız için de ekstradan teşekkür ederim. Umarım hepinizin sınav yolculuğu istediğiniz gibi sonuçlanır. Bu arada aramızda başka katılan varsa ve yazıya adını eklememi isterse yorum bırakabilir :) 

YKS sebebiyle bir istisna yapıp bu hafta sınava girecek arkadaşlarımızı kapak dollu olarak seçmeye karar verdim. Gelecek hafta normal şekilde bu yazının altına gelen resimlerinizden birini seçip kapak dollu görseli olarak kullanacağım :)

Bu hafta çok aranızda olamadım ama umarım temmuzun ilk haftasından sonra her şey normale dönebilir. Benim için biraz yorucu ve boğucu bir haftaydı. Stardoll'da herkesin SS olduğu günlere çok tanık olamadım :) Siz neler yaptınız? Büyük skandallar olmuş bu hafta oyunda :D

Bu arada bugün BLACKPINK'in yeni single'ı çıktı, beğenen var mı? Yorumlarda buluşalıım.

Yorumlar