Ana içeriğe atla

Vinyl Yeni Mini Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Stardoll'da yeni bir haftaya başladık ve yine Vinly koleksiyonu görüyoruz.
Koleksiyondaki parçalar bence birbirleriyle çok alakasız olmuş ondan dolayı kötü mü yoksa iyi mi gözüküyor karar veremedim. Elbisenin yapısı güzel olsada ben kendi bebeğime yakıştıramadım. Yinede alıp farklı şekilde kombinlemeyi denemek isterim.
Koleksiyondaki buket hatadan dolayı 135 sd gözüküyor fakat gün içinde düzeltirler diye düşünüyorum.






Ürünlerin fiyatları 8 sd ile 15 sd arasında (135 sdlik buketi saymassak), şuanlık sc ürün yok gibi gözüksede büyük ihtimalle buket sc fiyatından satışa çıkacaktı.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?


Yorumlar

  1. Bu buketi bu fiyata alıp sonradan değerlenir diye düşünenler olmuş yazık olacak.

    YanıtlaSil
  2. Bu buketi alıp,tekrar 8sd-ye düşer diye korkuyorumm :D şaka tabii koskoca 135SD`em olsa buket alası halim yok herhalde :D alexander wang fanny bag 8sd-ye gelirse iyi olur Yokluğumun acısını çıkarıyorum (Bazaar satışı ölüyor galibaa :D)

    YanıtlaSil
  3. ayrıntıları güzel kaliteli gözüküyor ama basma elbiselerle kombin yapmak konusunda ben çok cahilim :) buket 122 sc diye düzeltilmiş sonunda :)

    YanıtlaSil
  4. SENA shovturkiye1 Haziran 2020 14:52

    Buketin fiyatını iyi ki öyle görmemişim baştan :D Begümün dediği gibi birlikte aşırı alakasız parçalar. Kesin yine birinin kombinini kopyaladılar. Ama o ayakkabının tonu nedir öyle yaa

    YanıtlaSil
  5. Ben yeni face'te gordum buket vakasini :D en son 5 saat once girmistim sd'ye. Onda yayinlanmamisti koleksiyon. Digerlerinin de dedigi gibi duzeltmilmis zaten. Keske o ustteki parca elbise olmasaydi. Top olsaydi alirdim. Fakat cok karmask gorundugu icin almayacagim.

    YanıtlaSil
  6. çantanın adı başta Douche bag'di şimdi onu da değiştirmişler hjHSJHJAHdj

    YanıtlaSil
  7. Ben de elbiseyi farklı bir şekilde kombinleyebilirim diye alabilirim. Diğerlerini sevmedim. :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder