Ana içeriğe atla

Duyuru!



Merhabalar! 
Bildiğiniz üzere her pazar günü istediğiniz bir doll ile yaptığımız röportajları sizinle paylaşmaya çalışıyoruz. Fakat bu hafta üzülerek söylemem gerekiyor ki röportaj yayınlayamayacağız. Özlem (kadish)  ve benim üniversite sınavımız var. Ondan dolayı haftasonu burada ve Stardoll'da çok fazla aktif değiliz. 

Röportaja tekrar gelecek olursak Applemez ile konuştuk fakat kendisi üzülerek röportaj yapmak istemediğini belirtti. Wangover ve Germanottal mesajlarımıza geri dönüş yapmadı. Bundan dolayı ve zamanımız olmadığından bu haftanın röportajını yapmak için başka birilerini bulamadık. 

Eğer gelecek hafta yukarıdaki dolllar dışında istediğiniz dollun ismini yazarsanız çok seviniriz. Sınavlar bu haftadan sonra bittiği için  blogda ve oyunda daha çok aktif olmayı planlıyoruz. 

Blogda başka görmek istediğiniz şeyler varsa onları ve haftaya kiminle röportaj yapmamızı isterseniz buraya yazarsanız çok seviniriz. 

Umarım hepiniz güzel bir pazar geçirirsiniz. Bize sınav için şans dileyin. ♡



Yorumlar

  1. Sinav cok daha onemli. bende oyunda aktif olamiyordum.
    bunlari kafaya takmayin. umarim istedigimiz yerlere gideriz ^-^🐰 Ben sinavdan pek bir sey anlamadim ama :/ cozup ciktim iste :)

    Roportaj olarakta Smgkyk yada Ata olabilir.. 🐰

    Tekrardan soyluyorum. kafaniza takmayin o kadar da burayi.. Istediginiz yerleri kazanmaniz dilegiyle. bana da hukuk falan ciksa fena olmazdi ^-^ o TYT turkce'den sonra :(


    YanıtlaSil
  2. turk royalt yoneticisi goldencandice / starblogger muge_derin / tasarımcı Leesin & wangover & nexz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder