Ana içeriğe atla

HB Güneş Gözlüğü x Çekiliş ♡




Haziran ayının ilk Hot buys'u 18 sd'den satışa konuldu.
Çok fazla benzer şekillerde güneş gözlüğü gördüğümüz için sadece renginden dolayı belkide alınabilecek bir parça olabilir.
Siz ne düşünüyorsunuz?


  Çekilişe gelecek olursak,

  Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

 ♡ Ayrıca bloğu takibe almalısınız.
(Nasıl olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

 2 gün süreniz olacak. 

♡ En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

 Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡



Gözlük ile ilgili düşüncelerinizi de belirtirseniz çok sevinirim. :)



Yorumlar

  1. Katiliyorum 🐰
    Bu ay yayinlanacak bir hotbuys koleksiyonu vardi. blogda paylasmistiniz. oradaki kombini zaten cok begenmistim. bu da o kombinden olmali ^-^ cok guzel gercektende 🐰

    YanıtlaSil
  2. ben o kadar da sevmedim
    (safura12-stardoll hesabım)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder