Ana içeriğe atla

Wangover ile Röportaj! ♡




Herkese Merhabalar! Bu hafta sizlerin isteği üzerine çok yetenekli bir Stardoll kullanıcısı olan Wangover ile röportaj yaptık. Umarım bizim röportaj yaparken aldığımız keyfi sizde okurken alırsınız. :)




S: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
C: Merhabalar. Ben Wangover. 20 yaşındayım, İstanbul'da yaşıyorum. Moda Tasarım ile ilgileniyorum.

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: Oyun içinde gerçek hayattan bir arkadaşım var Rockergreenday o Stardoll'u severek oynuyordu ve bana tavsiye etti bu şekilde oynamaya başladım.

S: Doll'unu yaratman için sana ilham veren şey nedir?
C: Çok fazla defile izliyorum ve bundan dolayı çok fazla model tanıyorum. Beğendiğim modellerin dünya starlarının yüzlerini ilham alarak oyun için de Doll'uma yansıtıyorum.

S: Favori tasarımcıların kimler?
C: Ata, Claudentia, Rockergreenday, Sana_who_Sana, Boule.et.beat.

S: Gerçekten tüm tasarımların insanın ağzını açık bırakan türden, tasarımlarını yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: 3. soru da söylediğim gibi çok fazla model tanıyorum ve onlardan ilham alıyorum. Saçları ve yüzleri çok havalı oluyor ve bunu oyuna yansıtmaya çalışıyorum.





S: Tasarımların için çok fazla zaman harcadığın oluyor mu?
C: Hayır çok fazla zaman almıyor.

S: Stardoll dışında tasarım, çizim ya da moda işleriyle ilgileniyor musun? İlgileniyorsan eğitimini almayı düşünüyor musun?
C: Evet moda ile ilgileniyorum ve çizim yapıyorum.Bir moda okulundan 1 yıl eğitim aldım ve şimdi üniversitede moda tasarım okuyacağım.

S: Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
C: Boş zamanlarımda genellikle arkadaşlarımla vakit geçiririm. Resim çizerim, dizi izlerim. 😊

S: Stardoll ve gerçek hayatta en büyük hedefin ne?
C: Stardoll'da ki şu an ki hedefim 2019 MSW'de 1. olmak. Gerçek hayatta ise moda konusunda kendimi geliştirip kendime ait olan markamı yaratmak.

S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin aktiviteler neler?
C: Kombin,tasarım ve arkadaşlarımla parti 😊



S: MSW '18 de dereceye giren üyelerden biri oldun. Senin için nasıl bir deneyimdi?
C: Çok güzel ama çok zor bir deneyimdi. Çok güçlü rakiplerle yarıştım çok zor bir o kadar da eğlenceli geçti. 😊

S: Tekrar  MSW'ye katılmayı düşünüyor musun?
C: Evet tekrar MSW'ye katılmayı düşünüyorum.

S: Stardoll'daki favori markan hangisi?
C: Antidote.

S: Bebeğine kombin yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: Dünyaca ünlü çok sevdiğim bir model var Bella Hadid onun kombinlerinden ilham alıyorum.

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Stardoll için MSW'de 8. olmak 😃 Gerçek hayat için ise okuduğum moda okulunda öğrenci olarak kabul edilmem.




S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene başıma bir sürü güzel şey geldi hangisini yazacağımı bilemedim. Kısacası bu sene hep güzelliklerle geçti.

S: Bize senin hakkında insanların duyunca şaşıracağı bir şey söyleyebilir misin?
C: İnsanları ne kadar şaşırtır bilmiyorum ama dilimi burnuma değdirebiliyorum hahaha 😃

S: Bu röportajı okuyanlar için vermek istediğin en iyi tavsiye nedir?
C: Bu soruya bir söz ile cevap vermek istiyorum.'Acıcık(Azıcık) pratik zeka arkadaşlar acıcık(azıcık) pratik zeka.Hayat öyle şey değil yani dümdüz değil dimdayrek değil' - Abiye Kuzu. 😃





S: Son olarak da okuyuculardan istek soru almıştık onların sormak istedikleri sorular;

Stardoll'a katıldığından bu yana tarzın değişti mi? Değiştiyse ne tür değişikler oldu? 
C: Hayır değişmedi çizgimden asla çıkmadım. 😊

Stardoll'un tarzını geliştirmene katkısı oldu mu?
C: Evet oldu bu oyun her konuda insana bir şeyler katıyor. 😊



Wangover'a tekrardan bu keyifli röportaj için ve teklifimi geri çevirmediği için teşekkür ederim. Bir sonraki hafta kiminle röportaj yapmamızı istediğinizi aşağıya yazarsanız çok sevinirim. :)


Yorumlar