Ana içeriğe atla

HB Üst x Çekiliş ♡

 
Herkese merhaba!
Bu haftanın ilk hotbuys ürünü Eloise Corset, Rio mağazasında 22 Stardollardan satışa sunuldu.

IAMGIA'nın kendi koleksiyonundan esinlenerek yapılan üstün gerçek hali böyle:


Çekilişe gelecek olursak,
Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

Ayrıca blogu takibe almalısınız.
(Nasıl olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

2 gün süreniz olacak.

En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡

Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim.

Yorumlar

  1. ben cok sevdim. fazlasiyla guzel bir parca 🐰 katiliyorum 🐰

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum inş kazanırım

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim altta gelse süper olur

    YanıtlaSil
  4. adım StarWars.3 ürünler efsane kazanmam dileğiyle

    YanıtlaSil
  5. adım:fearlessgirl3 çok beğendm çok güzel bir parça inş gelir :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder