Ana içeriğe atla

Fever Yeni Koleksiyonu! ♡





Herkese Merhaba!
Yaz ayına girmemiz üzerine, ilk haftasından Stardoll bizlerle Fever koleksiyonunu buluşturdu!
Bildiğiniz üzere Fever'ın yeni koleksiyonları senede bir sadece yaz ayında geliyor.

Benim çoğu ürünü beğendiğim bir koleksiyon oldu. Çoğu parça kombinlenmesi kolay ve güzel parçalar. Bazı parçalarsa yaz ayı için fazla koyu bence.

Fiyatları 9 sd ile 26 sd arasında. Hiç sc ürünü yok. 
35 sd değerinde arka planı var.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?

Kullanıcı adıyla istediği bir parçayı yorumlara yazanlar arasından birine çekilişle  istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡






Arka plan;








Ürünlerin Stardoll hali vs Gerçek Hali;


Chloê














Yorumlar

  1. ÜRÜNLERİN HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL HARİKA:D

    YanıtlaSil
  2. BU ARADA BEN BU ELBİSENİN KEMERİ VE ELBİSEYİ BEYENDİM

    YanıtlaSil
  3. 🐰 Aynen cok guzel. Ben en cok ortadaki kombini begendim. Stardoll'da spotlight'ta bir kac doll'un kombinlerine bakiyordum. cogu kiside benim begendigim kombini begenip satin almisti.. Sanirim en cok sevilen parcalar 4. kombine ait. 🐰 Basarili bir koleksiyon olmus..

    YanıtlaSil
  4. bence çantalar daha güzel
    stardoll hesabım safura12

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım çekilişte kazanan sensin, dilek listene eklediğin zaman ürünü yollayacağım. :)

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzel ama ben shorts pareo yu çok beğendim Ieda1248I

    YanıtlaSil
  6. Kıyafetlerin hepsi çok güzel.Yıkılıyorlar.ElmasLjk2

    YanıtlaSil

Yorum Gönder