Ana içeriğe atla

Smgkyk ile Röportaj! ♡






Merhabalar sevgili Modam Stardoll okurları! Geçen hafta üniversite sınavından dolayı röportaj yayınlayamamıştık ama bu haftanın röportajını hepinizin çok sevdiğini düşündüğümüz ve tabikide sizin istekleriniz üzerine Smgkyk ile yapmaya karar verdik. Umarım okurken bizim kadar keyif alarak okursunuz. :)

S: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
C: 
Tabii ki, ben Simge daha dün 25 yaşıma girdim. Lisede resim okuduktan sonra üniversitede Mimari Restorasyon ve Mimarlık okudum. Yalnız mimarlığı henüz tamamlamadım.

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: Yakın bir arkadaşım Stardoll oynuyordu onun sayesinde ben de oynamaya başladım.

S: En sevdiğin renk ne? 

C: En sevdiğim renk pembe.

S: Gerçek hayatta yapmayı sevdiğin şeyler veya hobilerin neler?

C: Gerçek hayatımda resim kursu verdiğim dönemler oluyor onun dışında çizimle uğraşıyorum, mimari çizimler ve yağlı boya gibi ve bir diğer hobim de tabii ki Stardoll.

S: Şu aralar dinlemeyi sevdiğin şarkılar neler?

C: Pek şarkı dinlemiyorum.


S: Her zaman ziyaret etmek istediğin yerler neresi?
C: Venedik.


S: En çok öğrenmek istediğin şey ne?
C: Keman çalmayı gerçekten çok isterdim.

S: Stardoll'da ve gerçek hayatta en büyük amacın ne?
C: Stardoll’da Starblogger olmayı çok istiyordum ve amacıma ulaştım. Sanırım başka bir amacım yok. Gerçek hayatta en büyük amacım yeteri kadar kazanç sağladığımda birilerine yardım edebilmek. 

S: MSW 2018 yılında dereceye girdin. Senin için nasıl bir deneyimdi? 

C: Aslında bir arkadaşımın ısrarıyla denedim ve semiye kaldım. Final için çabalamadım çünkü gerçekten çok güçlü rakiplerim vardı ve bunun için yeteri kadar vaktim yoktu. Deneyim olarak da hızlı ziyaretçi defteri gezebilmeyi öğrendim diyebilirim.




S: Tekrar MSW'ye katılmayı düşünür müsün?
C: Eğer vaktim olursa elbette düşünürüm.

S: Stardoll'da Starblogger olmak nasıl bir his, zorlukları var mı?  
C: Starblogger olmak en çok istediğim şeylerden birisiydi bu yüzden benim için mutluluk verici bir his. Zorlukları şu açıdan var, bazen yazılarımız yanlış anlaşılabiliyor kötü yorumlar alabiliyoruz.

S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin aktiviteler neler?
C: Tabii ki oda tasarımı yapmak.

S: Stardoll'da favori markan hangisi?

C: Sanırım yok.

S: Bebeğinin kombinin yaparken nelerden ilham alıyorsun?

C: Aslında kombin yapmıyorum pek, çünkü bu oyundaki ilgi alanım kombin yapmak değil. O yüzden o an gözüme hoş geleni giydiriyorum bebeğime.



S: Suit dekorların gerçekten çok emek harcanmış, suitini ziyaret edenler bakmadan geçemiyordur, suitini dekore ederken nelerden ilham alıyorsun?
C: Hoşuma giden fotoğrafları Stardoll’da suite olarak yapıyorum. Bazen de arkadaşlarım bana örnekler atıyor.



S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Gerçek hayatımda hayal ettiğim mesleğe sahip olmak. Oyunda ise “2018 Carnival Party” kazanmak.

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?

C: Başıma kötü bir şey gelmedi çok şükür, bu yüzden başıma gelen her şey benim için güzel.

S: Senin hakkında bilmediğimiz eğlenceli bir gerçek nedir?

C: İnsanlar beni genel de soğuk birisi zannederler ama tam tersine ben insanları çok seviyorum ve çocuk gibiyimdir. Her yaştan insanla anlaşabiliyorum. Arkadaşlarım genelde benimle çok eğlendiklerini söylerler.




S: Bu röportajı okuyanlar için vermek istediğin en iyi tavsiye nedir?
C: Geçen gün yayınlanan blog yazımda da bahsettiğim gibi, hayal ettiğiniz her şeye ulaşmak için çabalayın. Ve hayal etmekten asla korkmayın.

S: Son olarak da okuyuculardan istek soru almıştık onların sormak istedikleri soru;

"Oyunda bu levele ve deneyime ne kadar sürede ve nasıl ulaştı?"
C: Üniversite de okuduğum dönemde oyuna çok az giriyordum, sanırım daha sık girebilseydim levelim daha yüksek olabilirdi. Aslında her şey kendiliğinden gelişti.




Simge ablaya tekrardan bizimle röportaj yapmayı kabul ettiği için teşekkür ediyorum. Bir sonraki hafta kiminle röportaj yapmamızı istediğinizi aşağıya yazarsanız çok seviniriz. :)




Yorumlar

  1. Çok güzel bir röportaj smgkyk ı biliyorum suitlerine bayılıyorum. Umarım ben de onun kadar güzel suitler yapabilirim bana ilham veriyor :)

    YanıtlaSil
  2. Smgkyk la röportaj :O Çok samimi biri bence chatte ne zaman yazsam cevap veriyor :)

    YanıtlaSil
  3. Smgkyk çok başarılııı

    YanıtlaSil
  4. Asıl ben teşekkür ederim benimle röportaj yapmak istediğin için. Bu güzel yorumları yapan herkese de teşekkür ederim. :*

    YanıtlaSil
  5. Benimde cok severek takip ettigim bir doll.. Suitlerini ve tarzini cok seviyorum. Fotograflari suitlerine uyarlamasi cidden inanilmaz bir sey..

    Roportaj cok guzel olmus. Elinize saglik.. Bir sonraki doll GoldenCandice yada Ata olabilir. ^-^

    YanıtlaSil
  6. bir sonraki doll muge_derin olabilir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder