Ana içeriğe atla

Pride Quiz Part 2 - Word Find (#LGBTQIA Moda Tarihi Quiz 2. Kısım)



Herkese Merhabalar!
Bugün Pride Month ile ilgili olan bir diğer yarışma yayınlandı. Bu sefer ki yarışmada Sözcük Avı Bulmacası çözüyoruz. Bulmacanın konusu bir önceki Quiz gibi ünlü LGBT tasarımcıları bulmaya çalışıyoruz.

Stardoll'un mesajı;

"Aşağıdaki bu Gizli Kelime Bulmacasında, 25 ünlü LGBTQIA tasarımcısını bulabilirsiniz. 
Size kim olduğunu söylemeyeceğiz, ancak 25 tanesini de bulabilirseniz, Stardollar ve bir haftalık Superstar kazanacaksınız! 
Yarışmaya katıldıktan sonra şık bir Pride Hat! kazanacaksınız!

Katılım: 
- Kelime bulmacasını araştırın ve aşağıdaki kutuda 25 tasarımcıyı listeleyin. 
- Tüm güzel bebeklerimize İyi şanslar ve mutlu #StardollPride"



Bulmacanın çözülmüş hali;



Alfabetik Sırayla Cevaplar;

Adrian
Alexander McQueen
Alexander Wang 
Bob Mackie
Calvin Klein
Chris March

Christian Dior
Christian Louboutin
Gianni Versace
Giorgio Armani
Hubert de Givenchy
Isaac Mizrahi
Jean Paul Gaultier
Jenna Lyons

John Galliano
Karl Lagerfeld
Margaret Cho
Michael Kors
Mondo Guerra
Patricia Field
Perry Ellis
Todd Oldham
Tom Ford
Valentino
Zac Posen


Yarışmaya katılınca suitimize gelen hediye;





Ürünün Orjinal Hali;





Hediyeyi beğendiniz mi? Aşağıya yorumlarınızı bırakabilirsiniz. :)











Yorumlar

  1. Emeğine sağlık ne kadar teşekkür etsek az cidden:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ♡ Baya yorucu bir yazı oldu benim için dfgfgdfg

      Sil
  2. Margeret Cho moda tasarımcısı değil ki komedyen ama bence o yok cevapların içinde bir de ben farklı olarak Adrianne Wu diye birini buldum o tasarımcıymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım baktım ama Adrienne Wu diye yazılıyor. Onuda bulmacada bulamadım. Eğer kaçırdığım varsa bana tekrar söylersen yazıyı düzeltirim hemen. :)

      Sil
  3. Ben Christian Louboutini buldum ama o lgbtden değilmiş bir de üstte bir arkadaşın dediği gibi Margaret Cho moda tasarımcısı değil komedyenmiş ve ben de Adrianne Wu diye birini buldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim baktığım sitede Christian Louboutin geçiyordu ama yanlışımda olabilir. Yukarda da yazdım. A ile değilde e ile yazılıyor Adrienne Wu. Ben baktım ama bulamadım. Sabahın 4'ün de 2 saat baya uğraştım. Uykulu kafayla yanlış yapmışta olabilirim. Eğer yanlış bulmuşsam beni düzeltirseniz bende yazıyı güncellerim. :)

      Sil
  4. Teşekkürler (: Şapka da çok hoş

    YanıtlaSil
  5. Ay şimdi sen deyince farkettim Adrianın olduğu yerde devam ettirilince çıkıyordu e ile yazılıyormuş ben de baya uğraşmıştım beynim yanmış sanırım :)
    5 tane eksiğim vardı onu da burdan tamamladım emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım, yardımcı olabilmeme sevindim. :)♡

      Sil
  6. cok tesekkurler ^-^ onceki bilgi yarismasinda da bize cevaplari vermistin.. ^-^ emegine saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, bloğu açmamın en büyük sebebi bu konularda yardımcı olmaktı. Amacımın gerçekleşiyor olması beni sevindiriyor. ^^

      Sil
  7. çoook güzelmiş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder