Ana içeriğe atla

Yeni Active Koleksiyonu! ♡



Herkese Merhabalar!
Stardoll bu haftanın ilk gününde bizler için Active koleksiyonunu yayınladı.
Koleksiyonun teması F1 yarışı.


Ürünlerin fiyatı 9sd ile 16 sd arası değişiyor. 23 sd değerinde bir dekor ve 3 adette sc ürünü var.
Koleksiyondaki parçaların neon olması benim hoşuma gitti fakat biraz sade olmuş gibi geldi bana.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?

Kullanıcı adıyla istediği bir parçayı yorumlara yazanlar arasından birine çekilişle  istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡





Küçük not: 
Önceki Fever çekilişi devam ediyor, bu haftanın sonuna doğru tüm çekilişler açıklanıp kazananlara hediyeleri verilecek. Eğer hala katılmadıysanız  Fever yazısına gidip yorumlarınızı bırakabilirsiniz. :)


Yorumlar

  1. 🐰 Dedigin gibi sade bir koleksiyon olmus. dekor urununu ben daha cok sevdim. Bir de 3. kombin digerlerine gore daha guzel duruyor. Bence her hafta subcouture gelmeli :D :D 🐰

    Katiliyorum 🐰

    YanıtlaSil
  2. öncelikle hepsi harika koleksiyonlar inş kazanırım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder