Ana içeriğe atla

HB Sandalet x Çekiliş ♡





Bu haftanın ikinci Hot buys'u 17 sd'den satışa konuldu.
Ben renginin soluk yeşil olmasını beğendim.
 Kombinlerde nasıl duracağını merak ediyorum. :)
Siz ne düşünüyorsunuz?


  Çekilişe gelecek olursak,

  Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

 ♡ Ayrıca bloğu takibe almalısınız.
(Nasıl olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

 2 gün süreniz olacak. 

♡ En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

 Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡



Sandalet ile ilgili düşüncelerinizi de belirtirseniz çok sevinirim. :)


Yorumlar

  1. ad StarWars.3
    BLOĞA ABONEYİM ZATEN
    AYAKABI EFSANE

    YanıtlaSil
  2. 🐰 Katiliyorum.. Acikcasi bende merak ediyorum kombinlerde nasil duracagini.. Bu tur parcalarla kombin yapamiyorum desem yeridir :D :D 🐰

    YanıtlaSil

Yorum Gönder