Ana içeriğe atla

Yasemin_woww ile Röportaj! ♡





Merhabalar sevgili Modam Stardoll okurları! Bu hafta sizlerin isteği üzerine yasemin_woww ile röportaj yaptık. 2009 yılından beri Stardoll oynayıp Türk kullanıcıları arasında en yüksek levele sahip. Bir çoğumuz için örnek bir oyuncu ve kapatılalı çok olmasada kendisi eski Crew ekibinden.


S: Çok klasik olan ama sorulması istenen bir soru, Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: İlkolkul arkadaşım oynuyordu ondan gördüm ve başladım.

S: En sevdiğin renk ne? Renklere göre moodun değişiyor mu?
C: Mavi rengini çok severim ama siyah gri giyince kendimi daha iyi hissediyorum.

S: Gerçek hayatta yapmayı sevdiğin şeyler veya hobilerin neler?
C: Film izlemeyi, kitap okumayı ve çiçeklerle uğraşmayı çok severim.

S: Şu aralar dinlemeyi sevdiğin şarkılar neler?
C: Her türk müzik dinliyorum, bu aralar Cem Adrian ve Emre Aydın çok diliyorum.

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Genellikle istediğim azmettiğim şeyi başarırım, buradan bahsediyorsak eğer MSW benim için zor bir yarışmaydı.

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: İnanır mısınız bu yıl benim için pek güzel geçmedi, bu yüzden bu soruya ne kadar düşünsem de cevap veremiyorum.

S: Stardoll'da ve gerçek hayatta en büyük amacın ne?
C: Stardoll da bir amacım yok artık, gerçek hayatta ise karakterim bozulmasın yeter bence.



S: Her zaman ziyaret etmek istediğin yerler neresi?
C: Yurt dışından Mısır piramitlerini çok görmeyi isterim mesela, Türkiye de ise babamın mesleğinden dolayı görmek istediğim çoğu yeri gördüm şükür.

S: En çok öğrenmek istediğin şey ne?
C: Geleceğim hakkında neler olacak çok bilmek isterdim, dil bilmeyi isterdim birde, her ülkenin dilini kültürünü.

S: MSW'de 2016 yılında 2.  2017 yıllarında ise 1. oldun. Senin için nasıl bir deneyimdi?
C: Çok heyecanlı bir o kadar da zor bir süreçti benim için MSW.

S: MSW 2016’da çok güzel bir derece yapmışken 2017 yılında da yarışmaya girmeye nasıl karar verdin?
C: MSW bu oyunda ki en sevdiğim yarışmadır, çok samimi bir şekilde nasıl katıldığımı anlatayım size, MSW 2017 de çok az uğraşıp sıkılıp bıraktım, ama Semi ye kalmıştım, arkadaşlarım devam et dediler ama ben 2016 da 2. olduğum için şansımın olmadığını düşündüm, MSW çok emek isteyen bir süreç çünkü maddi olsun manevi olsun. Ben bu düşüncedeyken bir çok fake olsun gerçek hesap olsun saldırıya uğradım, ziyaretçi defterime ağza alınmayacak hakaretler küfürler yazıldı. Ben de hırs yaptım o kişilere inat ve asıldım yarışmaya, çok net söylüyorum onların sayesinde MSW 2017 de Winner oldum :D

S: MSW'de 2 sene üst üste derece yapmış bir üye olarak derece yapmak isteyenlerin nasıl bir yol izlemelerini önerirsin? 
C: Arkadaş desteği çok önemli MSWde, sabır inanmak ve inanmak yeterli.


S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin aktiviteler neler?
C: Stardoll da en çok sevdiğim yer Starbazaar, eski ürünler arayıp bulmak benim için çok zevkli.

S: Her ne kadar kapatılmış olsada nasıl Crew üyesi oldun? Sence seni seçmelerinin nedeni neydi?
C: Oyuna çok vakit ayırabilmem Crew olmam için en önemli etkenlerden biriydi sonra kurallara uymak ve üyelerle samimi ilişkilerim sonucunda Crew seçildim.

S: Callie's Crew neden kapatıldı, size bunun hakkında ayrıca bilgi verildi mi? Yoksa siz de diğer üyeler gibi duyuru üstünden mi öğrendiniz?
C: Bize önceden haber verildi, biliyorduk crewliğin kaldıralacağını.

S: Suitini ziyaret eden herkesin dikkatini çekmiş olmalı odalarının dekorları için gerçekten çok büyük emek harcamışsın, dekorlarını nelerden ilham alarak yapıyorsun?

C: Genellikle mağazadaki dekordan esinlenirim, bir de süitini çok beğendiğim applemelez nickli ablamdan esinlenirim.



S: Senin hakkında bilmediğimiz eğlenceli bir gerçek nedir?
C: Dışardan bakıldığında ciddi bir yapım olduğu sanıldığı söyleniyor, halbuki partilerde yeni arkadaşlarla tanışıp sohbet edip oyunlar oynamayı çok severim, favori oyunum DY :D

S: Bu röportajı okuyanlar için vermek istediğin en iyi tavsiye nedir?
C: Ortam sanal olsada yalan söylenmesin, kendinizi sevin, sizi siz olduğunuz için seven kişilerle arkadaşlık edin, levelmiş ürünmüş bunlara takılmayın, kalbe bakın sadece ve hislerinize güvenin.

S: Son olarak da okuyuculardan istek soru almıştık onların sormak istedikleri sorulardan ikisi; 

"Stardoll'da yapmak istediği her şeyi gerçekleştirdi mi? Bundan sonra ne gibi çalışmalar yapacak?"
C: Stardoll'da yapmak istediğim albüm ve parti yarışmalarını kazanmak, bu yarışmalar için vakit ayırıp hiç uğraşamadım, tek idealim bunlar.

S: Bildiğim kadarıyla Türkler arasında en yüksek levele sahipsin.
"Bu levelde olmak nasıl bir duygu?"
C: Elbette güzel bir duygu, emeğimin karşılığı anlamına geliyor bir yerde yüksek levelde olmam.


S: Umarım keyifle cevapladığın bir röportaj olmuştur. :)
C: Sorular klasik değildi ve gerçekten severek cevapladım, umarım siz de keyifle okursunuz,  sevgiyle kalın. :*



Yorumlar

  1. Röportaj ile ilgili düşüncelerinizi ve bir sonraki röportajın kiminle olmasını istediğinizi yazarsanız çok mutlu olurum. :) Artık yeni yapılan röportajlar pazar günü saat 2 de bloğumuzda olacak. Hepinize iyi pazarlar dilerim. ♡

    YanıtlaSil
  2. BENCE HARİKA RÖPORTAJ
    SONRAKİ ROPÖRTAJ KADİSH(ÖZLEM) İLE OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana soruların varsa yanıtlamaktan memnun olurum :) Ama kendi blogumuzda kendimizle röportaj yapmak yapmayı planladığımız bir şey değil, o yüzden bu öneriyi ne yazık ki pas geçmek durumundayız. Başka önerilerini bekleriz ♡♡

      Sil
  3. Lovaticguzel1239 Haziran 2019 16:10

    Geçen röportaj da benim söylediğim kişi ile yapılmış röportaj, Harika olmuş gerçekten. Emeginize sağlık ��

    Kendisini pek tanimasam da çok iyi biri olduğunu düşündüğüm AppleMelez ile yapılabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Applemelez'e birkaç kez istek geldi, daha kesinleşmediği için tam tarih vermeyeyim ama en kısa zamanda kendisine röportaj teklif edeceğiz :) Güzel yorumların için çok teşekkürler. ♡

      Sil
  4. 🐰 O saldirilar bir baskasina yapilsaydi simdiye pes etmisti Abla'm.. sen en cesaretli olanisin.
    🐰 Suiti gercekten cok guzel.. Applemelez'inkine de baktim. O'nda da cok buyuk emek yatiyo. Boyle seyleri nasil yapiyolar hic bir fikrim yok :/ Bana da ilham gelse keske :D :D
    🐰 Umarim stardoll'da elde ettigin basarilari hayatinda da edinirsin.. Bu arada herkes AppleMelez diyor cidden. :) bende cok merak ettim onu.. ^-^ 🐰

    YanıtlaSil
  5. supersin yasemin ablam :* bir sonraki roportaj turk starblog ekibi ile olmalı diye dusunuyorum... nasıl blogger olabiliriz stardollda merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de, önerilerinizi dikkate alıp uygun olan biriyle en kısa zamanda röportaj yapmaya çalışıcağız! :) ♡

      Sil
  6. Çok güzel bir röportaj olmuş eline sağlık Begüm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım. :)♡

      Sil
  7. Emeğinize sağlık röportajlar çok güzel oluyor gerçekten. Sonraki röportajlar Rockergreenday, azobus, siinemruler, iremsubal, sporty_rabia, goldencandice, germanottal gibi oyuna emek veren başarılı Türk kullanıcılar ile olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Önerdiğin isimler arasında birkaç istek gelen daha var, mutlaka teklif götüreceğiz. ♡

      Sil

Yorum Gönder