Ana içeriğe atla

Alexander Wang Yeni Koleksiyon!



Herkese Merhabalar!
Stardoll'da bugün dördüncü Tribute olarak Alexander Wang yayınlandı!
Bir önceki koleksiyonlara göre bence daha kaliteli bir koleksiyon olmuş. 
Üstelik bu sefer erkekler içinde kıyafet eklenmiş durumda.



Ürünlerin fiyatları 14 sd ile 33 sd arasında. 40 sd değerinde de bir arka plan var. 


Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?


 Kullanıcı adıyla koleksiyon hakkında düşüncelerini yazanlar arasından birine çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡



Arka plan;



Stardoll vs Orijinal Halleri;






 



Yorumlar

  1. katılıyorum demi-09 istediğim ürün; wang inspired shorts

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmak için koleksiyonla ilgili düşüncelerinizi yazmanız gerekiyor canım

      Sil
  2. Ben koleksiyonu çok beğendim. Selena Gomez ve Miley Cyrus esintisi var gibi :D ve daha çok siyah beyaz ağırlıklı bir koleksiyon. Ve bence şuana kadar gelmiş en kaliteli koleksiyonlardan.
    Kullanıcı adım: shovturkiye
    İstediğim ürün: Wang Inspired Belt Mini

    YanıtlaSil
  3. Koleksiyonda iyi parçalar var. mini etek çok hoşmuş :) sunnybloomdefne wang inspired belt isterdim benim olmasını:(

    YanıtlaSil
  4. Ben cok sevmistim ciktiginda :) sanirim 3 parca var su anda bende.. Bir diger cok sevdigim parcada erkek dolluna ozel yapilmis beyaz uzun gomlek. diger kiz dollarada cok guzel oluyo :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder