Ana içeriğe atla

Chanel Tribute Yeni Koleksiyon! ♡



Herkese Merhaba!
Stardoll bu Pazartesi bizlerle ikinci Tribute mağazasını paylaştı. 
Bu haftanın Tribute mağazası Chanel oldu!
Her ne kadar Chanel Tribute'in orjinal Runway'i bol aksesuar içeren bir koleksiyon olsa da ne yazık ki Stardoll bizleri çokta şaşırtmadı ve çok sade, sadece bir aksesuardan oluşan bir koleksiyon getirdi.



Ürünlerin fiyatları 15 sd ile 35 sd arasında. 45 sd değerinde de bir arka planı var.



Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?


Kullanıcı adıyla istediği bir parçayı yorumlara yazanlar arasından birine çekilişle  istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡






Arka plan;







Ürünlerin Stardoll vs Orijinal Versiyonları;
















Yorumlar

  1. Kullanıcı adım shovturkiye. İstediğim ürün Chanel Inspired Blazer Beige ceket :)

    YanıtlaSil
  2. istediğim ürün cropped chanel inspired shirt kullanıcı adım demi-09

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim canım, çekilişin kazananın sen oldun! Hediyeni süitinde bulabilirsin, güle güle kullan. :)

      Sil
  3. Koleksiyonu cok begendim.. Ama en sevdigim arka plan olmus. nedense son cikarilan koleksiyonlarda hep arka planlari seviyorum :D 🐰 Diger urunlerde guzel ama, chanel beyaz gomlek cok guzelmis 🐰

    Katiliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Bej blazeri beğendim ♥ Koleksiyon genel olarak hoş ama sade gibi biraz

    YanıtlaSil
  5. ismim deniz35_a istediğim ürün beyaz gömlek sanırım böyle katılınıyo çekilişe .d

    YanıtlaSil

Yorum Gönder