Ana içeriğe atla

Jeremy Scott Yeni Koleksiyonu!



Herkese Merhaba!
Stardoll'da çoğu kişi Tribute haftalarının bittiğini düşünmüş olsada sanırım bu yeni Tribute koleksiyonu bizim için son olacak.
Yeni Tribute koleksiyonu, Jeremy Scott koleksiyonun farklı senelerde çıkan koleksiyonlarından esinlenerek yapılmış.


Ürünlerin fiyatları 9 sd ile 31 sd arasında. Bir tane de 35 sd değerinde arka plan var.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?

 Kullanıcı adıyla koleksiyon hakkında düşüncelerini yazanlar arasından birine çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡





Arka plan;




Ürünlerin Stardoll vs. Orjinal Versiyonları;












Yorumlar

  1. Ben şu ilk fotodaki üstü aldım içimde şu pembe ceket kaldı onu dilek listeme ekledim lütfen bir kere de bana çıksın yaaaaaaaa ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişe katılmak için koleksiyonla ilgili yorum yapmalısın

      Sil
  2. Alışılmışın dışında bir koleksiyon bence.Farklı bir havası var. istediğim ürün Scott inpired bralette top. nick:demi-09

    YanıtlaSil
  3. Baskıları çok başarılı olmuş ama stardollda çok tercih edilecek bir koleksiyon olmadığını düşünüyorum. Ben daha çok basic ürünlerden yanayım. Ama baskılı ürünleri kombinin star parçası olarak da kullanılabilir tabii.
    Adım: shovturkiye
    istediğim ürün: Scott Inspired Cropped PVC

    YanıtlaSil
  4. Ben çok beğendim, renkli ve tarz parçalar olduğunu düşünüyorum. İstediğim ürün ise Scott Isnpired Camouflage Martens çizmeler ^^

    YanıtlaSil
  5. Uzun zamandir bloga ugrayamiyordum. Stardollda da aktif olamiyorum :/ Cok guzel konular acilmis blogta. :) Kacirmisim :D :D

    Cok sevdım ^-^ Cok guzel bır koleksıyon olmus.. En sevdigim urun Ny Top ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiin, yokluğunu gerçekten çok hissettik :(

      Sil
    2. Tebrik ederim canım. Tribute çekilişinin kazananı oldun. Ödülünü süitinde bulabilirsin! ♡

      Sil

Yorum Gönder