Ana içeriğe atla

Millionaire Mansion Fashion Yeni Koleksiyonu!



Herkese Merhaba!
Stardoll'da bugün yeni koleksiyon olarak Millionaire Mansion Fashion yayınlandı.
Teması yaz olan bu koleksiyonda genel olarak beyaz ve soluk renkler tercih edilmiş, ben gerçekten bu renk seçimine bayıldım.
Ürün fiyatları 7 sd ile 19 sd arasında, gayet uygun fiyatlı bir koleksiyon bence. Arka plan daha önceden bu koleksiyonda yayınlanmış bir arka plan olup fiyatı 35 sd.


Bu koleksiyon sadece Millionaire Mansion odalarına sahip olanlar için olsada ilk yayınlandığı saatlerde tüm kullanıcılar alabiliyor ama daha sonradan ürünleri sepetinize eklemeye çalıştığınızda bu ürünü alabilmeniz için Millionaire Mansion odasına sahip olmanız gerektiği uyarısı geliyor.


Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Hangi ürünleri aldınız ya da almak isterdiniz?







Arka plan;



Yorumlar

  1. alamadım güzel parçalar var ama işte..

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyorum.. Cok sade bir koleksiyon sanki :/ Sub istiyorum ben :D :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder