Ana içeriğe atla

Hotbuys Kombin Önerileri ♡




Herkese Merhabalar!
Haziran ayının Hot Buys'ları yayınlanmış bulunuyor. Sizler için bende kombin önerisi yapmak istedim. Aşağıda hem benim kombin önerimi görebilir hem de Spotlight'ta bu ayın Hot Buys'larını kombinlediğini gördüğüm doll'ların Spotlight resimlerini bulabilirsiniz. 





Hot buys parçalarını elimden geldiğince siziler için farklı kombinlerde kullanmak istedim. Bu kombinler eğer sizin tarzınıza göre değilse aşağıdaki resimlerde belki kendi tarzınıza daha yakın kombinler bulabilirsiniz. :)



Heather Shirt




Jaque.Forever




Fran Top




















PVC Tote/ Leaf Earring/ Monochore Shoes












Blaze Pants





Eloise Corset











Cat Sunglasses/ Strap Heels/ Bamboo Tote









Eğer bir sonraki Hot Buys kombin önerileri yazısında yer almak isterseniz Stardoll'daki Eternal.Party kulübündeki bu konuyla alakalı yazının altına yorum yapabilirsiniz. Ayrıca bu tür yazıların gelmesi hoşunuza gitti mi? Aşağıda belirtirseniz çok sevinirim. :) 


Yorumlar

  1. Kombinlerin hepsi ayrı bir güzel.Kafamda bir fikir oluştu umarım bu konunun devamı gelir

    YanıtlaSil
  2. wilddaize'nin kombinine bayildim 🐰 museum mile urununu cok iyi kullanmis. Bide Happy_Girl_Km'nin kombini cok guzelmis.. Cok begendim bu yaziyi 🐰

    Ben sevdim bu konuyu.. Emin ol kombinlerimize cok katkisi olacak.. Devami umarim olur. ^-^ Cok basarili bir yazi olmus 🐰

    YanıtlaSil

Yorum Gönder