Ana içeriğe atla

Callie's Picks Dekor: Sahil Düğünü





Herkese Merhaba! 

Stardoll'da bugün yeni Callie's Pick dekor koleksiyonu yayınlandı ve teması düğün! 

Ürün fiyatları 6 sd ile 64 sd arasında. 3 adet sc ürünü ve 25 sd değerinde arka plan var.

Bu koleksiyonda Callie'yi çok güzel bir Chanel gelinlik ile görüyoruz. Her ne kadar gelinlik çok güzel olsada 64 sd bana bu koleksiyon ürünü için çok fazla bir fiyat olarak geldi. Tema benim çok hoşuma gitmiş olsada daha çok elbise eklemelerini isterdim. 
Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? 




"Merhaba dolls! 

Dekor seçimlerimin 23. sayısı için düğüne gidiyoruz! 

Bu tatil mevsiminde olduğumuzdan ve düğün mevsimi yazın büyük bir parçası olduğundan, mükemmel bir plaj düğünü için en sevdiğiniz kıyafet ve dekorlardan bazılarını tekrar ziyaret ediyoruz. 

Bu koleksiyon, muhteşem Düğün Arborları, Fenerler ve görkemli Chanel Gelinlikleri gibi gerçek mücevherleri içeriyor, ayrıca yavru köpeğin ortama uygun giyinmiş olmasına bayıldım. 

Güzel bir yaz düğünü geçirin!  

xoxo Callie"






Arka plan;







Yorumlar

  1. Acikcasi bana cok sade geldi. Farkli bir gelinlik isterdim. 64 sd'nin hakkini verecek bir gelinlik.. Arka plan guzelmis ayrica ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder