Ana içeriğe atla

HB Şapka x Çekiliş




Herkese merhaba!
Bu ayın ilk hotbuys ürünü Cowboy Hat, Bonjour Bizou mağazasında 21 Stardollardan satışa sunuldu. 


Çekilişe gelecek olursak,

 Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

 Ayrıca blogu takibe almalısınız.
(Nasıl olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

 2 gün süreniz olacak.

 En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

 Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡


Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim.


Yorumlar

  1. katılıyorum kullanıcı adım demi-09.
    Bu ayın diğer hotbuyslarını da heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. 🐰 Katiliyorum 🐰

    Bende hemen gelmesini istiyorum. ozellikle de ilk kombinin.. ^-^

    YanıtlaSil
  3. Shovturkiye
    Çok güzel kovboy kombini olur :D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ♥ Katılıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder