Ana içeriğe atla

OriginalClub Yöneticisi I.like.rice ile Röportaj!




Herkese merhaba!
Dünkü Stardoll Tarihi yazımda Stardoll'un ilk ve en büyük klübü OriginalClub'dan ve klübün bir üyesinin sebep olduğu büyük skandaldan bahsetmiştim. Klübün ilk kurucusu robin artık oyunda yer almıyor, ya da kendisine ulaşmanın bir yolu yok. Bu yüzden ben de asıl klüp silindikten sonra yerine geçen yeni klübün sahibi I.like.rice ile iletişime geçtim ve kendisi sorularımı yanıtlamayı kabul etti. Bir kez de buradan ilgisi için teşekkür ediyorum.

S: İlk OriginalClub'ın üyesi miydin?
C: Evet, ayrıca orijinal OriginalClub'da yöneticiydim.

S: Hepimiz büyük Lavenderluva dramasından haberdarız ancak şahsen ben devamında ne olduğunu bilmiyorum. Bize bildiğin her şeyi anlatabilir misin?
C: Elbette ki klüp silindi, LavenderLuva'nın hesabı silindi, Lavenderluva'ymış gibi davranan birçok troll hesap ortaya çıktı. Klüp sürekli olarak siliniyordu, sanırım bizim şimdiye kadar 30'un üstünde klübümüz oldu. Ben Lavenderluva'nın bir yerden sonra döndüğüne inanıyorum, ama kimse onun gerçekten o olduğuna inanmamıştır ve o da çok da uzun kalmamıştır.

S: Robin hakkında bir şey biliyor musun? O hala oyunda mı? Klüp silindiği zaman o ya da Stardoll herhangi bir açıklama yaptı mı?
C: Robin bir Staff üyesiydi. Müzisyendi ve büyük ihtimalle müzisyenliğini önceliğine koyduğu için Stardoll'dan kovuldu. Robin'in kendisinin paylaşmış olduğu eski bir blog yazısı vardı, yazıda çoğu şarkısında olduğu gibi bir kızdan bahsettiği bir şarkı vardı. Bence hesabı hala duruyor olabilir ancak işini kaybettiği için asla çevrimiçi olmuyordur. Sanırım bizim kurallara uymadığımıza benzer bir şeyler söylemişti, ve bu doğruydu da. Oops.

S: Asıl klübün kapatılışından sonra bir sürü sahte klübün açıldığına eminim. Ama senin açtığın klüp ilk OriginalClub'ın yerini alabildi. Sence neden başkalarının değil senin klübün bunu başardı?
C: Aslında benim klübüm yerini almamıştı, honey.'nin klübü ilk uzun süreli klüptü, birkaç ay boyunca o vardı. Sonra şu anda hala açık olan cillia'nın klübüne geçtik ama o sürekli klübü siliyordu ve klübün durumu çok durağan değildi böylece benim klübüm onun yerini aldı. Neden benimki oldu bilmiyorum, başka bir sürü klüp daha vardı. Belki bu bir zamanlama olayıdır.

S: Senin klübün de hiç silindi mi? Bu klübü ne zaman açtın?
C: Benimki 2 ya da 3 kez kısa süreliğine ve nedensizce silindi ve bir süre sonra tekrar silineceğini düşünüyorum. Bu klüp bildiğim kadarıyla 54 ay önce açıldı yani asıl OriginalClub'ın arkasından sağlam geliyoruz.

S: Kendi klübün ve asıl OriginalClub'ı ikisi hakkında da hiçbir fikri olmayanlar için kıyaslayabilir misin?
C: Asıl OriginalClub Stardoll'un en büyük ve en aktif klübüydü, ilk 3 sayfadaki tüm konuların son cevapları 1 dakika öncesine ait olurdu. Ortada tam bir karmaşa vardı ama bu karmaşa herkesin istediği gibi davranmasını sağlayan harika bir karmaşaydı. Ben de dahil olmak üzere klübün yarısı trolldü. Her zaman yeni bir drama olurdu, eminim bazı eski ekran görüntülerini internette bulabilirsiniz. Şu an üzücü bir şekilde klübümüz bunun tam tersi, eskisi kadar çok çevrimiçi insan yok ve klübü tutabilmek için tüm kurallara uymak zorundayız.

S: Yakın zamanda klübünde "İnsanlar banlanıyor" draması yaşandı. Ne olduğunu anlatabilir misin?
C: Kurallara uymayanlar banlandı. Eskiden olduğu kadar aktif değilim bu yüzden olayın tamamını bilmiyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler. Görüşlerinizi ve röportaj önerilerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim! Ayrıca yakın zamanda üyelerimizle de röportaj yapmayı planlıyoruz, katılmak isteyenleri yorumlara bekliyoruz. :)

Yorumlar

  1. Bu yabancilarla yapilan roportajlar sizi cok yoruyo olmali.. ^-^ Tesekkurler.. Harika olmus. :)
    Su anda bu kadar aktif bir klup yok.. O zamanlar oyunda olup o klubu takip etmek isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiz. 2 kere karşılıklı çeviri süreci oluyor, o gerçekten çok yorucu :D Bazen ortak şekilde hazırlıyoruz zaten artık bıkınca ama yine de çok keyifli.

      Sil

Yorum Gönder