Ana içeriğe atla

THE 2019 MONTHLY SCAVENGER HUNT (TEMMUZ)










Herkesin bildiği gibi Stardoll bu sene her ay bir yerlere kupa gizliyor ve bulduğunuz zaman o ayın hediyesini kazanıyorsunuz. Bu ayın kupasını bulmak için

İlk olarak kullanıcı resmine tıklayıp oradan "Hesabım" seçeneğine basmalısınız.



Daha sonra oradan "Stardolları Kazan" a tıkladığınızda kupayı görebilirsiniz. Sayfa yüklenmeden hızlıca kupaya basmanız gerekiyor, şuan Stardoll'daki bir hata yüzünden kupa sonradan kayboluyor. Eğer sayfanızı küçültürseniz o zaman kupa görünür oluyor ya da telefondan girerek kolayca bulabilirsiniz. 








Bu ayın kupası pembe renkte ve yanında Karl baskılı çanta hediye olarak geliyor. Bu ayın hediyesini nasıl buldunuz?


Bu ayın kupası ve hediyesi;















Yorumlar

  1. Bayıldım ama daha alamadım asdfgh

    YanıtlaSil
  2. :( bende hic cikmiyoki tiklayayim.. alamadim daha.. birinden duydum yerini. baktim yok. bana soranlara yerini soyledim ama ben bir turlu alamadim :/ stardoll'a da mesaj attim ama ilk defa cevap vermedi. bir daha iletisime gecicem mecburen.. bir hata oldugunu bilmiyordum. umarim duzelir ^-^ Tesekkurler bilgi icin 🐰

    YanıtlaSil
  3. Eger alamayan varsa stardoll'a mesaj atin. Ben attim. Arkadasim bana yerini soyledi, hatta Hesabim-> stardollar kazan kismindaymis dedim. Ama orada olmadigini soyledim. Ne zaman duzelir? diye mesaj attim. Onlarda sizin dediginiz gibi teknik bir hata oldugunu soylediler. O yuzden bana ayakkabi kupasini ve cantayi hediye olarak gonderdiler. muhtemelen yerini soyledigim icindirde. Eger sizde alamiyorsaniz bu dedigimi uygulayin.. Stardoll geri donut yaptiktan 2-3 saat sonra gonderdi bana.. Tabii ingilizce yazmayi unutmayin :D :D

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar. Bu hediyelerin verildiği dönem ben stardolla ara vermiştim ve az önce araştırırken For Walking yazan o ünlü çizmeden verildiğini gördüm ama kaçırdığım için nasıl üzüldüm anlatamam. Satan birini ya da satmaya gönüllü birini bulabilir miyim sizce ya da siz satabilir misiniz parası sıkıntı değil cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünler Special Offer oldukları için ne yazık ki satılmıyorlar :(

      Sil

Yorum Gönder