Ana içeriğe atla

Balenciaga Yeni Koleksiyon!




Herkese Merhaba!

Bugünün yeni Tribute mağazası Balenciaga oldu. Ne yazık ki koleksiyon beklenenden çok geç bir vakitte yayınlandı. 
Koleksiyon bana göre ortalama olmuş. Orjinal koleksiyona baktığımız zaman her zaman ki gibi daha güzel parçalar seçilebilecekken, Stardoll genel olarak önceden gelen benzer modelde kıyafetlerin farklı renklerini bu koleksiyonda yeniden yer vermek istemiş.
 Ürünlerin fiyatları 16sd ile 34 sd arasında. 40 sd değerinde de bir arka plan var.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?

 Kullanıcı adıyla koleksiyon hakkında düşüncelerini yazanlar arasından birine çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡





Arka plan;



 Orjinal Versiyonları;









Yorumlar

  1. Ürünler ilginç ve bir o kadar da şık :) adım sunnybloomdefne lütfen ban çıksın dilek listemde ürün:)

    YanıtlaSil
  2. Ben Balenciaga'nın çizgisini gerçekte çok beğeniyorum. Stardoll'daki koleksiyon ise bana biraz basit geldi. Daha çok beğenilecek parçalarının defilede olduğunu düşünüyordum. Ama bu koleksiyondaki yazı baskılı kombini çok beğendim. Ve istediğim üründe baskılı etek zaten :)
    Adım: shovturkiye
    İstediğim ürün: Balenciaga Inspired Skirt White

    YanıtlaSil
  3. bence gayet renkli bir koleksiyon olmuş ancak daha güzel parçalar da gelebilirdi.
    adım demi-09 ürün balenciaga inspired orange coat

    YanıtlaSil
  4. Ben beğendim genel olarak. İstediğim ürün ise Balenciaga Isnpired Tote çanta

    YanıtlaSil
  5. Benim en cok sevdigim parca cizme oldu.. Sanki bir kac parca fazla sade gibi geldi :D :D

    YanıtlaSil
  6. Merhaba stardoll hesabımı yeni açtım bu mağazalar ne kadar süreyle geliyorlar belirli bir tarihleri var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin :) Adında "Inspired by" veya "Tribute" geçen mağazalar dönemsel oluyor. Haziran-Temmuz ve Aralık-Ocak ayları olmak üzere yılda 2 kez geliyorlar. Bu mağazalar genelde 1-1.5 ay kadar kalıyor. Stardoll'un kendi markaları ise epey uzun süre kalıyorlar. 1 yılı geçebiliyor bu süre. Genelde indirime gidiliyor ve indirime giren katlar indirim sonunda kaldırılıyor.

      Sil
    2. Cevapladığınız için çok teşekkürler :) LE , Antidote için de bu aylar geçerli mi?

      Sil
    3. Önemli değil :) Hayır, LE genelde 2 ya da 3 ayda bir geliyor. En son şubat ayında gelmişti ancak şu an Stardoll'un tasarım ekibinde virüs enfekte olanlar olduğu için normal koleksiyonlar bile gelmiyor. Normalden uzun bir gecikme olabilir bu sebeple:/

      Antidote da 3 ayda bir geliyor, o da en son mart ayında gelmişti zaten :) Runway ve Strike a Pose gibi markalar çok daha uzun sürede geliyor, onlar için kesin sayılar vermem biraz zor :/

      Sil

Yorum Gönder