Ana içeriğe atla

Hotbuys Kombin Önerileri ♡






Herkese Merhabalar!
Temmuz ayının Hot Buys'larının hepsi yayınlanmış bulunuyor. Sizler için bende kombin önerisi yapmak istedim. Bir önceki ayın kombin önerisine olumlu dönüşler aldığım için bu seriyi devam ettirmeye karar verdim. Aşağıda hem benim kombin önerimi görebilir hem de Spotlight'ta bu ayın Hot Buys'larını kombinlediğini gördüğüm doll'ların Spotlight resimlerini bulabilirsiniz. 








Hot buys parçalarını elimden geldiğince siziler için farklı kombinlerde kullanmak istedim. Bu kombinler eğer sizin tarzınıza göre değilse aşağıdaki resimlerde belki kendi tarzınıza daha yakın kombinler bulabilirsiniz. :)















































naavi


msmatheussilva6



Cowboy Hat












Bu ayın Hoybuys'ları gördüğüm kadarıyla kombin için çok tercih edilen ürünler olmadı. Bundan dolayıda bazı ürünler için kombin koyamadım. Sizin en beğendiğiniz kombin hangisi oldu? Hangi ürünü kombinlemek daha kolay sizce?


Yorumlar

  1. En begendigim kombin senin yaptigin 5. kombin oldu. :) En kolay kombinlenen parca muhtemelen cantadir ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmana çok sevindim, yorumun için teşekkür ederimm!❤️🤗 Sanırım tamamlayıcı parçalar olduğu için bana da çantaları kombinlemek diğer parçalardan daha kolay geldi. :))

      Sil

Yorum Gönder