Ana içeriğe atla

Valentino Tribute Yeni Koleksiyon! ♡



Herkese Merhabalar!
Stardoll'da bugün üçüncü Tribute olarak Valentino yayınlandı!
Normalde daha geç saatlerde yayınlanan koleksiyon bu sefer beklenenden erken geldi.
Önceki koleksiyona oranla daha fazla aksesuar içeren bu koleksiyon bana güzel geldi.



Ürünlerin fiyatları 16 sd ile 40 sd arasında. 39 sd değerinde de bir arka plan var. 


Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?


 Kullanıcı adıyla istediği bir parçayı yorumlara yazanlar arasından birine çekilişle  istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡





Arka plan;




Ürünlerin Stardoll vs Orjinal Versiyonları;













Yorumlar

  1. katılıyorum demi-09 istediğim ürün valentino inspired black long dress

    YanıtlaSil
  2. Hepsi cok guzel 🐰 ^-^ Ben arka plani daha cok sevdim yine.. :D :D

    YanıtlaSil
  3. shovturkiye. Valentino Inspired Midi Skirt

    YanıtlaSil
  4. Güzel parçalar var en çok teal dressi beğendim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder