Ana içeriğe atla

Yorum: Temmuz 2019 Hotbuys

Herkese merhaba!
Temmuz ayının son gününde, hotbuys ürünlerin gitmesine birkaç gün kala tüm ürünleri hem tek tek hem de toplu halde değerlendirmek istedim. Bu ay benim için genel olarak yoğun bir aydı o yüzden aldığım hotbuys ürünlerin çoğunu geçtiğimiz birkaç gün içerisinde aldım ve inceledim.

Bu ay ürünler 19-25 Stardollar arasında değişiyordu.

Ürünlere 2 Temmuz'da Bonjour Bizou'ya gelen 21 Stardollarlık Cowboy Hat ile başladık. Şapkanın sadece adı bile kendisi hakkında yeterli yorumu veriyor. Çok spesifik bir tarza hitap etmesine ve günlük hayata uyarlanmasının zorluğuna rağmen kovboy şapkalarını görmek benim hoşuma gidiyor. Stardoll'da daha önce kovboy şapkası gördük mü ya da en son ne zaman gördük emin değilim, bu yüzden bu şapkanın gelmesi gerekliydi diye düşünüyorum. Tek sorunu her saça uymuyor oluşu olan bu şapka klişe olacak şekilde kahverengi olmayışıyla da bende ayrı bir sempati uyandırdı. Ancak belirtmeden geçmek olmaz, fiyatı maalesef bir şapka için oldukça tuzlu.

2. olarak 4 Temmuz'da 23 Stardollarlık Fendi Inspired Bag, It Girls'te yerini aldı. Gerçeği deri ve hasıra benzer bir tür bitki olan rattandan yapılan bu çantanın grafikleri orijinalini aratmayacak kadar başarılı. Bu çanta bu ayın en çok beklenen ürünleri olan iki çantadan biri olarak beklentileri karşıladı.

Daha sonra ise 9 Temmuz'da Backless Boots 22 Stardollar fiyatıyla Fallen Angel'a geldi. En büyük olayı arkasının olmayışı olan bu botların Stardoll sebebiyle sadece bir ayağında bu detayı görebiliyoruz. Sivri burunlu ayakkabıların kullanımı kombinlemede oldukça kolay olsa da bu ayakkabılar hem yüksek fiyatıyla hem de en büyük detayını elde olmayan sebepler yüzünden gösteremeyişiyle beni aldığıma pişman etti. Kovboy şapkasıyla beraber bu botlar bu ay bizi TRT'nin eskiden pazar günleri yayınladığı western film kuşağına ışınladı.

Ve 11 Temmuz'da Velvet Orchid'e bu ayki en pahalı 3 üründen biri olan 25 Stardollarlık Corset Dress geldi. Geçen ay olduğu gibi bu ay da hotbuys kombinlerde IAMGIA fırtınası esiyor. Ürünün orijinalinin aynısı gibi görünecek kadar iyi görüntü kalitesine sahip bu ürün Stardoll'un grafik tasarımcılarının son birkaç yılda kot kumaş konusunda kendilerini ne kadar geliştirdiğini gösteriyor. Buna rağmen maalesef elbiseyi oldukça kullanışsız buldum. Straplez elbiselerin içine giyilen üstlerle kombini genelde risksiz bir tercih ancak bu elbise bana kalırsa ona bile uymayacak kadar kötü. IAMGIA'ya olan bitmek bilmez hayranlığım bile bu konuda fikrimi değiştirmiyor. Yüksek fiyatı da cabası.

16 Temmuz'da ise Gold Tone Necklace, 19 Stardollar fiyatıyla Pretty n' Love'da bizleri karşıladı. Bu ayın zayıf halkası bu kolye olsa gerek. Bir kolye için 19 Stardollar bu kolye hotbuys olsa bile çok fazla. Hele ki bu kolye Starplaza'da onlarca alternatifi olan ve pek bir numarası olmayan bir kolyeyse bu fazlalık iyice göze batıyor. 

Musubi Mini Tote, 23 Stardollar fiyatıyla 18 Temmuz'da It Girls'e geldi. Acne Studios'tan esinlenerek tasarlanmış bu çanta rengi ve kurdele gibi duran bağlı detayıyla bu ay aksesuarlar arasında benim favorim oldu. Bu çanta bana Mayıs 2019 Hotbuys ürünlerini hatırlattı, sanki oradan çıkıp gelmiş gibi ancak yine de kot ürünler arasında sırıtmıyor. Bu ay mutlaka alınması gereken parçalardan.

2 gün sonra, 20 Temmuz'da Pretty n' Love'a 23 Stardollarlık Colibri pumps geldi. Fendi'den uyarlanan bu ayakkabılar geçtiğimiz yıl Stardoll'da bizzat Fendi Tribute mağazasında da yerini almış olmasına rağmen dikkatsizlik mi, tembellik mi nedendir bilinmez yine mağazada yerini almış oldu.

Burun kısmının rengi ve ayakkabının bant detayı haricinde iki ayakkabı neredeyse aynı.

23 Temmuz tarihinde ise Corset Holly, 23 Stardollar fiyatıyla Velvet Orchid'de yerini aldı. Bu ayın en pahalı 3 hotbuys ürününden biri olan korseli bu üst tıpkı diğer 2 ürün gibi IAMGIA'dan esinlenerek tasarlanmış. Ve tıpkı Haziran 2019 Hotbuys kombinlerinden birinde olduğu gibi IAMGIA'dan korseli bir üst. IAMGIA'yı Stardoll'da görmek beni mutlu ediyor, kendi Tribute mağazasının açıldığını görmek isterdim ancak umarım gelecek ay artık farklı şeyler görürüz. 

Çeşitsizlik konusunu bir kenara bırakırsak bu ay en sevdiğim ürünlerden biri bu üst oldu. Diğer kot ürünler gibi oldukça başarılı bir görüntü kalitesine sahip, detayları çok hoş görünüyor. Kot elbise gibi kullanışsız da değil. Bu ay alınması gereken parçalardan bir diğeri kesinlikle bu üst.

25 Temmuz'da Gold Tone Sunglasses, 19 Stardollar fiyatıyla Evil Panda'da bizleri karşıladı. Her ne kadar diğer 9 hotbuys ürünün yanında biraz alakasız kalsa da bu gözlüğü ayrı bir parça olarak sevdim. Ancak aynı hafta gelen Spectacular yeni koleksiyonundaki hem uygun fiyatlı hem de çok daha iyi gözlükler benim bu gözlük hakkındaki fikirlerimi değiştirdi, almayı da tercih etmedim.

Ve son olarak dün yani 30 Temmuz'da Velvet Orchid'e Corset Holly'nin tamamlayıcısı Jeans Holly 25 Stardollar fiyatıyla geldi. Bağlama detayı, uzunluğu, kot rengi ve görüntü kalitesiyle bu ayın en iyi ürünlerinden biri kesinlikle bu kot pantolon oldu. Ayrıca en pahalı 3 üründen biri de kendisi ancak fiyatının hakkını verdiğini düşünüyorum. Yine bir IAMGIA harikası.

Takım ürünler takım olarak evet güzel ancak bu ürünleri ayrı ayrı kullanabilmek de oldukça büyük bir artı oluyor. Corset Holly ve Jeans Holly bu yönden o artıyı aldılar: birlikte de çok güzeller, ayrı ayrı da!

Benim aldıklarım
Ben bu ay 10 üründen 7 tanesini -2 ayakkabıdan da pişman olarak- aldım. Muhtemelen ikisini de Starbazaar'a geldiklerinde satışa çıkaracağım ancak o ikisi haricindekiler bu ay bekleyişimize değdi diye düşünüyorum.

Ürünlerdeki kot kumaş ağırlığı ve kovboy teması ürünlere oldukça eğlenceli bir detay katıyor ve çok farklı kombinlere, suit tasarımlarına sebebiyet veriyor. Ama fiyatlar bu kadar yüksek olursa ve hatta yükselmeye de devam ederse bu o kadar da olası değil. Özellikle ayakkabı ve aksesuarlar ederinin çok üstünde fiyatlandırılıyor. Böyle olunca insanın alacağı varsa da zaten vazgeçiyor.

Stardoll gibi milyonlara hitap eden bir sitede tarz konusunda çeşitlendirmeye gidilmesini takdir ediyorum. Çoğunluğa hitap etmeyen ürünler bizleri de farklı kombinler yapmamız konusunda kendi içimizde meydan okumaya itiyor, ben bundan oldukça keyif alıyorum. Bu akşam yayına girecek Hotbuys Kombin Önerileri yazımızda bahsettiğim durumun harika örneklerini görebilirsiniz.

Siz bu ay gelen ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın lütfen :) 

Yorumlar

  1. Bende sadece elbise var ve daha dolluma giydirmedim bile :D :D
    Cok guzel bir yazi olmus ^-^ Tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ��

    YanıtlaSil

Yorum Gönder