Ana içeriğe atla

Ata ile Röportaj! ♡



Herkese Merhabalar! Bu hafta sizlerle geçen hafta gibi sizin istekleriniz üzerine çok yetenekli bir designer olan Ata ile birlikteyiz. Bizim için çok keyifli olan bu röportajı umarım sizde bizim kadar keyif alarak okursunuz. :)




S: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
C: Öncelikle çok teşekkür ederim benimle röportaj yapmak istediğiniz için. İsmim Ata, 20 yaşındayım.



S: Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: Oyuna beş yıl önce kuzenimin tavsiyesiyle başladım ve kuzenim sonradan oyunu bıraktı ve ben hala devam ediyorum ona çok teşekkür ediyorum bu oyunla beni tanıştırdığı için. ❤️


S: En sevdiğin renk ne? Renklere göre modun değişiyor mu?
C: En sevdiğim renk turkuaz, evet değişiyor sevmediğim renk olursa mutsuz oluyorum.


S: Gerçek hayattaki favori tasarımcıların kimler?
C: Jacquemus, Karl, Miuccia Prada ...


S: Şuanda hangi moda trendini beğeniyorsun ve neden?
C: Bol ve salaş kıyafetlere bayılıyorum, sade ve hoşlar.



S: En çok öğrenmek istediğin şey ne?
C: En çok öğrenmek istediğim şey birçok dil konuşabilmek



S: Tasarımlarını yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: Tasarımları yaparken eski ikonik Runway’lerden ilham alıyorum. Seçtiğim modeller biraz daha alışılmış güzellik anlayışının dışında belki de bu yüzden seviliyor. 😉



S: Tasarımların için çok fazla zaman harcadığın oluyor mu?
C: Tasarım yapmak benim için max 4saat sürüyor ama çok yorucu oluyor bu yüzden günde sadece 1-2 tane yapabiliyorum.



S: Stardoll dışında tasarım, çizim ya da moda işleriyle ilgileniyor musun? İlgileniyorsan eğitimini almayı düşünüyor musun?
C: Evet ilgileniyorum bir çok moda çizimim var.
Eğitim almayı şimdilik düşünmüyorum belki sonra neden olmasın.


S: Yeni tasarımcılar için herhangi bir tavsiyen var mı?
C: Yeni tasarımcılar için tavsiyem sürekli tasarım yapsınlar, ilk başlarda kötü olacaktır yapa yapa gelişeceklerdir. ❤️



S: Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
C: Boş zamanlarımda Stardoll oynarım ve resim çizerim. 😂😂



S: Stardoll ve gerçek hayatta en büyük hedefin ne?
C: Stardoll da en büyük hedefim şuan ki tasarımcı kimliğimi daha da ileriye taşımak, gerçek hayatta ki hedefim ise eğitimimin devamını yurt dışında yapmak ve kendimi daha da geliştirmek, bu arada teknik ressamlık okuyorum.❤️❤️


S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin şey ve en az sevdiğin şey ne?
C: Stardoll’da yapmayı en çok sevdiğim şey tabi ki tasarım yapmak, en sevmediğim ise kopya tasarımlar.



S: Stardoll'daki favori markan hangisi?
C: Favori markam Anti ❤️



S: Bebeğine kombin yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: Bebeğime kombin yaparken güncel olan moda akımlarından ilham almaya çalışıyorum.


S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Oyunda başardığım en zor şey 2 kez SNTA kazanmak sanırım 😂



S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene başıma gelen en güzel şey sanırım yeğenimin doğması.



S: Bize senin hakkında insanların duyunca şaşıracağı bir şey söyleyebilir misin?
C: Hmmmm bu biraz zor bir soru sanırım şu olabilir, şuan ki en yakın arkadaşlarımla Stardoll'da tanıştım.😂



S: Kendini üç kelime kullanarak tanımlamak zorunda kalsan ne olurdu?
C: Tasarım, yenilik, zeka



S: Bu röportajı okuyanlar için vermek istediğin en iyi tavsiye nedir?
C: Tavsiyem şu bu oyun gerçekten çok güzel ama kendilerini fazla kaptırmasınlar ve tasarımcı olmak isteyen arkadaşlar asla vazgeçmesinler gerçekten isterlerse olacaktır.. 
Röportaj için çok teşekkür ediyorum ve hepinizi ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUMMMM❤️❤️


Yorumlar

  1. Bazi yerlerinde hep guldum :D :D Roportaj cok guzel olmus, ikinizede tesekkurler.. Bu arada bende en yakin arkadasimla stardoll'da tanistim ^-^ Bir de bu inanilmaz tasarimlari nasil 4 saate sigdirabiliyorlar?? Cok basarili.. 🐰

    YanıtlaSil

Yorum Gönder