Ana içeriğe atla

HB Red Jacket x Çekiliş


Herkese merhaba!
Bu haftanın hotbuys ürünü olan ceket, Velvet Orchid mağazasında 25 Stardollardan satışa sunuldu. 

Ürünün gerçek versiyonu Rick Owens Sonbahar 2019 koleksiyonundan:




Çekilişe gelecek olursak,

 Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

 Ayrıca blogu takibe almalısınız.
(Nasıl olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

 2 gün süreniz olacak. Katılım 28.08.2019 tarihinde bitecektir.

 En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

 Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡


Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim.


Kazanan ben008beyaz oldu. Ödülü verildi! 


Yorumlar

  1. katılıyorum kullanıcı adım (busebegum)

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum kullanıcı adım alarid385

    YanıtlaSil
  3. kullanıcı adım alarid583

    YanıtlaSil
  4. katılıyorum imadrakitty

    YanıtlaSil
  5. katılcam adım ben008beyaz

    YanıtlaSil
  6. Katılıyorum kullanıcı adım secret_girl2

    YanıtlaSil

Yorum Gönder