Ana içeriğe atla

Nelly Yeni Koleksiyonu!



Herkese Merhaba!
Stardoll bugün Nelly.com'un yeni koleksiyonunu yayınladı!
Bir önceki Nelly koleksiyonuna göre benim çok fazla beğendiğim parça oldu ama gelmesini beklediğim bir koleksiyon değildi açıkçası.

Ürünlerin fiyatları 9 sd ile 25 sd arasında. 2 adet sc ürünü var.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?


Kullanıcı adıyla koleksiyon ile ilgili düşüncelerini yazanlar arasından birine çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡





Bazı Ürünlerin Orijinal Versiyonu;







Yorumlar

  1. sc li ürün olması harika
    tabiki katılıyorum
    nickim AloneAngel.3
    :)

    YanıtlaSil
  2. Nelly'de ilk defa sc ürünle karşılaşıyorum ve koleksiyonu ilk açtığımda gözüme çarpan scli çanta olmuştu. Gerçekten güzel oldu :D Nelly'nin her zaman basic ve trend ürünleri getirmesini seviyorum. Çoğu tarza uyacak ürünler olduğunu düşünüyorum.
    Adım: shovturkiye
    İstediğim ürün: Flower Dot Dress

    YanıtlaSil
  3. Ben koleksiyona bakmistim ama scli urun gorememistim :D :D o sirada ne dusunduysem artik :D En sevdigim parca flower dot dress oldu ^-^ onun haricinde 2 tisortude sevdim.. tesekkurler :*

    YanıtlaSil
  4. Nelly urunlerine her zaman bayildigim bir magaza zaten ama bu sefer gercekten harika parcalar gelmis ozellikle cantalara, kolyeye ve tulumlara bayildim.
    imadrakitty

    YanıtlaSil
  5. Ürünlere bayıldım, çantalara düştüm :D
    nickim ben008beyaz

    YanıtlaSil
  6. Geçen koleksiyonu rengarenk olduğu için sevmiştim ama bunu görünce gerçekten basit geldi :D Çantalar, kemer, üstlere ayrı ayrı bayıldım ve nelly de sc ürün görmek de şaşırttı. Stardoll çalışıyor :D En sevdiğim ürün ise Rocky tshirt oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama favorindeki ürünü yolladım canım! Güle güle kullan.♡

      Sil

Yorum Gönder