Ana içeriğe atla

Pearls Yeni Koleksiyonu!



Herkese merhaba!
Bugün Pearls'ün tek katlık yeni koleksiyonu mağazaya geldi. Blogda duyuru konusunda geciktiğimiz için özür diliyorum, hem Begüm hem de ben bayram tatili sebebiyle biraz yoğunuz :) Gecikme durumunun tekrarlanmaması için elimizden geleni yapacağız.


Koleksiyona gelecek olursak, yeni katta 4 tane Starcoins ürün yer alıyor. Bunun haricindeki ürünler de oldukça uygun fiyatlı, fiyatlar 5-15 Stardollar arasında değişiyor. Bir manken tamamen erkek ürünlerine ayrılmış.

Sizin bu koleksiyon hakkındaki görüşleriniz neler? En sevdiğiniz parça hangisi oldu?
Kullanıcı adıyla beraber koleksiyon hakkındaki yorumlarını belirtip istediği bir parçayı yorumlara yazanlar arasından bir kişiye çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü dilek listenize eklemeyi unutmayın! ♡



Yorumlar

  1. Koleksiyonu bir arkadasima sordum. oda benimle ayni yaniti verdi. sevmedim acikcasi.. cogu urunleri.. ben sadece sc kemeri aldim :/ Su anda stardollda degilim ve urunun tam ismini bilmiyoruma ama diger en sevdigim parca bordo sapka oldu :) iyi tatiller ^-^

    YanıtlaSil
  2. benim bu koleksiyonda en hoşuma giden kahverengi ceket ve turuncu pantolon oldu gerçekten hem ucuz hemde kaliteli parçalar ama maskülen bir tarza sahip olmaları beni daha çok cezbetti

    YanıtlaSil

Yorum Gönder