Ana içeriğe atla

Starblog Hakkında Merak Ettiklerinizi Smgkyk Yanıtladı!








Herkese Merhabalar!
Smgkyk bugün sizler için Starblog ile ilgili merak ettiğiniz soruları cevapladı. Smgkyk'a tüm cevaplar için çok teşekkür ediyoruz. Umarım aklınızdaki soru işaretlerine cevap bulabilsiniz.



S: Starblogger olmak isteyen kullanıcılar Starblogger olmak için ne yapmaları gerekiyor?
C: Genellikle yılda birkaç kez yeni StarBlogger’ları ekibe alıyorlar. Kendi blogunuzda görüntülenebilecek çeşitli konularda yazılarınızın olması gerekiyor. Daha sonra 25 level ve üstüyseniz oyuna mesaj atıp blogunuzu incelemelerini ve StarBlogger için başvurmak istediğinizi söylemelisiniz. Eğer ekibe yeni bir Starblogger almayı düşünüyorlarsa sizi değerlendirmeye alıyorlar. StarBlogger seçerken en çok dikkat ettikleri şey diğer StarBloggerlarla ve üyelerle iyi anlaşıp anlaşmadığınız. Bunun dışında ise eskiden Eda.stardoll'un her sene açtığı StarBlogger seçimleri oluyordu. Sizden istediğiniz konuda yazı yazmanızı istiyorlardı ve Türk dili kurallarına uyup uymadığınıza bakılıyordu. (Mesela ben bu şekilde seçilmiştim.) Ama Türkçe çevirmen olmadığı için tekrar bu şekilde seçim yapacaklarını sanmıyorum



S: Starblogger olduktan sonra hangi aralıklarla yazı yayınlamanız gerekiyor?
C: Kesinlikle belirli bir zaman ve belirli bir sayı yok. Tamamen bizim isteğimize bağlı.



S: Türkçe StarBlog neden kapatıldı? Geri açılacak mı?
C: Aslında kapatılmadı, oyun ekibinde Türkçe çevirmen olmadığı için yazdığımız yazıların içeriğini kontrol edemiyorlar. Bu nedenle de ortak dil olan İngilizce dilinde yazmamız istendi. Türklere ait özel günlerde oyuna bildirerek Türkçe yazabiliyoruz. Ekibe Türkçe bilen birisi dahil olduğunda biz de Türkçe yazabileceğiz. Ama bunun süresi maalesef belli değil.



S: StarBlogger'lıktan çıkarılma gibi bir durum var mı? Mesela yeni StarBlogger'lar alınacağı zaman eskileri de tekrar seçmelere katılması gerekiyor mu?
C: Öyle bir durumla karşılaşmadım henüz. Aslında oyunda 40 tane StarBlogger var. Bunların içerisinde oyunda aktif olamayan kişiler de var ama atıldıklarına şahit olmadım. Ama tabii ki belirli kurallar var. En önemlisi herkesle iyi anlaşabilmek, örnek bir kullanıcı olabilmek. 



S: Ayrıca eklemek istediğin şeyler var mı?
C: Şuan da Starblogger'lık için alım yok. Bir de ben üyelerin Starblog da görmek istedikleri konuları yazmaya özen gösteriyorum. Onun dışında da farklı alanlarda yetenekli kullanıcıları herkese tanıtmayı amaçlıyorum. Bunun için bana ulaşıp bu konuda bana fikir verebilirler. Her zaman fikirlere açığım.




Smgkyk'ın son StarBlog yazısını hala okumadıysanız buraya tıklayarak yazıya gidebilirsiniz. Tüm yazılarını görmek içinde buraya tıklamanız yeterli.
Bloğumuzda başka neler görmek isterdiğinizi aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz! :)



Yorumlar

  1. bence harika bir gorev blogger olmak. ama aktif olmayanlarin cikarilmasi gerektigini dusunuyorum. :/ Ben bir kac blogger olmak isteyen kisilere denk geldim. uzun zamandir ugrasiyorlar. ama pes etmis gibiler. eger aktif olmayanlar cikarilirsa onlarin onu acilir gibi geliyor bana. :) Cok guzel bir roportaj olmus. Elinize emeginize saglik :)

    YanıtlaSil
  2. Blogger olmak çok zor. Sürekli yeni ve ilgi çekici konular bulmak korkunç geliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder