Ana içeriğe atla

HB Belt Bag x Çekiliş


Herkese merhaba!
Bu haftanın hotbuys ürünü olan çanta, It Girls mağazasında 19 Stardollardan satışa sunuldu. 

Ürünün gerçek versiyonu Rick Owens Sonbahar 2019 koleksiyonundan:




Çekilişe gelecek olursak,

 Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

 Ayrıca blogu takibe almalısınız.
(Nasıl olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

 2 gün süreniz olacak. Katılım 30.08.2019 tarihinde bitecektir.

 En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

 Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡


Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim.



Kazanan imadrakitty oldu. Ödülü verildi!



Yorumlar

  1. Kullanici adim ben008beyaz :

    YanıtlaSil
  2. Bu ürüne bayıldım! Çok havalı bir çanta ❤ Kullanıcı adım imadrakitty

    YanıtlaSil
  3. katılıyorum kullanıcı adım(busebegum)

    YanıtlaSil
  4. Bu ağustos ayında tek sevdiğim hotbuys ürünü oldu. Katılıyorum. Kullanıcı adım: shovturkiye

    YanıtlaSil
  5. KATILIYORUM
    KULANICI ADIM AloneAngel.3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder