Ana içeriğe atla

Bonjour Bizou Yeni Koleksiyon!



Herkese Merhaba!
Stardoll'da bu haftaya Bonjour Bizou'nun yeni koleksiyonuyla başlamış olduk. Bu koleksiyonda artık yazı geride bıraktığımız için sonbahar esintilerini görüyoruz. 
Bana kalırsa hoş parçalar içeren güzel bir koleksiyon. Özellikle sc ile satılan ürünleri (ne kadar benzerleri olsa da) ben çok beğendim. 

Ürünlerin fiyatları 9 sd ile 22 sd arasında. 3 adette sc ürünü var.


Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?

Kullanıcı adıyla koleksiyon ile ilgili düşüncelerini yazanlar arasından birine çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü kazanmak için bloğumuza abone olmalı ve ürünü dilek listenize eklemelisiniz! ♡



Yorumlar

  1. Bende en çok sc ürünleri beğendim. Güzel olanların sc olması çoğu kullanıcı için iyi bir şey oldu bence. Genel olarak güzel bir koleksiyon ama elbiselerin kalıplarını sevemedim. Bana Selena Gomez'in son zamanlardaki sokak giyim tarzını anımsatan bir koleksiyon oldu.
    Kullanıcı adım: shovturkiye
    İstediğim ürün: Courdory Blazer

    YanıtlaSil
  2. Su anda sd'de degilim. buradan baktigim kadariyla harika. tulumu cok sevdim. kahverengi blazer'da guzelmis. sc'li urunlere de bayildim.. ama en sevdigim tulum oldu :) Tesekkurler yazi izin :*

    YanıtlaSil
  3. YENİ koleksiyona bayıldım çok hoş parçalar var beni mutlu eden ise hipi tarzında olması

    scli olan ürünler ise fiyatlarına göre daha kaliteli duruyor

    YanıtlaSil
  4. Bence hoş bir sonbahar koleksiyonu olmuş, güzel parçalar var. Sc pantolonları da çok beğendim. Favori parçam herringbone wool jacket oldu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder