Ana içeriğe atla

HB Elbise x Çekiliş


Herkese merhaba!
Yeni hotbuys ürün Wrap Dress, Fallen Angel mağazasında 26 Stardollar'dan satışa sunuldu.

Ürünün gerçek versiyonu Rick Owens Sonbahar 2019 koleksiyonundan:


Çekilişe gelecek olursak,

Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

Ayrıca blogu takibe almalısınız.
(Nasıl olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

2 gün süreniz olacak. Katılım 24.08.2019 tarihinde bitecektir.

En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡

Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim.

Çekiliş bitti. Kazanan: imadraKitty

Yorumlar

  1. ay elbise harika ya
    AloneAngel.3
    kazanmam dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. Benim en cok sevdigim parca bu elbise olmustu :) Katiliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Değişik bir elbise (: Katılıyorum

    YanıtlaSil
  4. Katiliyorum 💜
    imadrakitty

    YanıtlaSil
  5. katılıyorum
    busebegum

    YanıtlaSil
  6. katılıyorum :)) Angelofdeath94

    YanıtlaSil
  7. harika katılıyorum :) melismelissaw

    YanıtlaSil

Yorum Gönder