Ana içeriğe atla

Stardoll FEAT Mağazası Hayat Dolu!

Herkese merhaba!
Bu yazıda bahsettiğim üzere bugün 3 kullanıcının seçimlerinden oluşan Stardoll feat mağazası geldi. Stardoll.Admin konu hakkında Starblog'da şu yazıyı yayınladı:

"Selam bebekler!

Kısa zaman önce Royalty üyelerimiz arasında en iyi 3 stilistin gerçek ürünleri seçip Stardoll'a getirebildiği bir stillendirme yarışması düzenledik! 600'ün üstünde katılımla yarışma ALEV ALIYORDU. Bizim harika Royalty Klübümüzden aldığımız küçük yardımla harika gönderilere baktık ve en sevdiğimiz 3 tanesini bulduk!

(Alfabetik sırayla) kazananlar:

Onlardan Stardoll'da görmek istedikleri birkaç ürünü neden onları seçtikleriyle alakalı biraz bilgiyle beraber bize göndermelerini istedik. Bebekler, onların fikirleri İNANILMAZDI.

Bugün, Stardoll FEAT mağazasında her kazanandan 3 ürün getiriyoruz, ANCAK bizim içerik ve sanat ekiplerimiz onların seçimlerinden o kadar etkilendi ki, gelecek koleksiyonlarda mutlaka onların önerilerinden daha fazla göreceksiniz!

Bugün kullanıcıların seçimiyle yayınlanan ürünler hakkında biraz bilgi burada:

123twiggy…..4 tasarım ilhamını çoğunlukla Vetements'den aldı.

Erkek ve kız bebekler için May The Bridges I Burn Light The Way Jumpsuit etekler:
"Erkek dolllar için bir etek harika olurdu!"

Vetements'den İlham Alan Elbise: 
"Bu elbisenin havadar oluşunu seviyorum. Bunu pek çok farklı şekilde stillendirebileceğinizi hayal edebiliyorum bu yüzden bence pek çok insan onu sevebilir."

Angharadbbz moda tasarım üzerine yüksek lisans yapıyor ve aslında ilk görünümü bir dersi için tasarladı!

Puf Kollu Üst + Gal Nakışlı Etek:
"Üst, oversize puff kollarıyla hafifçe omuzlardan sarkıyor. Etek el işlemesi çiçek nakışlarıyla beraber bel ve kemik kısmını sıkıca sarıyor. Geleneksel Gal kostümlerinden ilham alan etek, geleneksel el dokuma tekniklerini koruyup modern bir versiyonunu yeniden yaratıyor.

Dantel Etek:
"Bu ürünü daha önce Royalty Klübündeki moda önerileri konusunda önermiştim. Onu seçtim çünkü o çok yönlü ve farklı zevkler için kolayca stillendirilebilir, bu yüzden umuyorum herkes onu biraz giyme şansı bulur. Ayrıca Stardoll'da daha önceden buna benzer bir ürün olmadı.

Gucci'den İlham Alan Deri Mule Terlikler:
"Kalın topuklular her zaman eğlenceli!"

Claudentia çeşitli tasarımcılardan ilham aldı.

Ekose Desenli Ceket:
"Claudia Li'den bu ekose ceketi seçtim çünkü o çok klasik ve güzel! Benzersiz bir şekli var, büyük uzun kollar, geniş bir yaka ve belinin etrafında güzel bir gölgelendirme. Pek çok tarz ve renk için mükemmel olduğuna inanıyorum -gerçekten çok yönlü bir parça!

Balenciaga'dan İlham Almış Dolar Botlar:
"Ne kadar enfes bir parça! Onları dolar baskısı ve aşırı sivri uçlu burnu sebebiyle çok seviyorum. Farklı olmaya cesaret eden şık bebekler için türünün tek örneği böyle bir çizme mükemmel olur!"

Helmut Plastik Çanta:
"Benim sevdiğim bir başka moda trendi transparan veya açık aksesuarlar! Bu aşırı modern açık clutch çanta bizim güneş gözlüğü, ruj vs. gibi eşsiz küçük aksesuarlarımızı göstermemiz adına harika bir seçim!"

Tüm bu görünümleri StarPlaza'da Stardoll FEAT mağazasında bulabilirsiniz!

3 kazanana tebrikler ve kombinlerini göz önüne alınmaları için gönderen her birinize TEŞEKKÜRLER. Işıldamaya devam edin!

Sevgiler!
Lisa.Stardoll ve Stardoll Ekibi"

Starblog'daki yazıya gitmek için tıklayın.

Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın :)

Yorumlar

  1. Bence claudentia ürünlerinin hepsi ve beyaz etek çok hoş,söylenen gibi çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum.

    Yazı için teşekkürler ❤️

    YanıtlaSil
  2. Daha cok hak edenler vardi :/ Bilmiyorum cok sade geldi.. Yada benim tarzim farkli :D :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder